Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hold jer langt væk fra hende her....hun yder en meget ringe service...man når dårlig nok at få suttet pik og stikke pikken i hende inden hun vil ha man får udløsning..jeg havde bestilt en halv time men det var da max 15 min fra jeg kom ind og til jeg igen sad i min bil...

Pigens udseende er der intet i vejen med...dejlig store og tunge naturlige babser og god røv og så en stram fisse men hun er ikke pengene værd...

Link kan jeg ikke sætte ind...

Screenshot_20240207-161442.png

Skrevet

Havde kig på hende da jeg har en fridag imorgen. Tænkte nok det var for godt til at være sandt. 
Tak for advarslen :)

Skrevet

Tak for info. Var mega fristet men det bliver et nej tak så

Skrevet
Buller49 skrev, den 7.2.2024 at 19:11:

Hold jer langt væk fra hende her....hun yder en meget ringe service...man når dårlig nok at få suttet pik og stikke pikken i hende inden hun vil ha man får udløsning..jeg havde bestilt en halv time men det var da max 15 min fra jeg kom ind og til jeg igen sad i min bil...

Pigens udseende er der intet i vejen med...dejlig store og tunge naturlige babser og god røv og så en stram fisse men hun er ikke pengene værd...

Link kan jeg ikke sætte ind...

Jeg har delt min oplevelse her

Skrevet

Er det virkelig den samme GP’er? Damn jeg er happy over jeg ikke besøgte hende forleden,- har besøgt “Catalina” 2 gange og det var fuldstændig som beskrevet af @Buller49  virkelig forfærdeligt:wacko:

Tak for advarslen 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.