Hop til indhold

Recommended Posts

Hold jer langt væk fra hende her....hun yder en meget ringe service...man når dårlig nok at få suttet pik og stikke pikken i hende inden hun vil ha man får udløsning..jeg havde bestilt en halv time men det var da max 15 min fra jeg kom ind og til jeg igen sad i min bil...

 

Pigens udseende er der intet i vejen med...dejlig store og tunge naturlige babser og god røv og så en stram fisse men hun er ikke pengene værd...

 

Link kan jeg ikke sætte ind...

Screenshot_20240207-161442.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde kig på hende da jeg har en fridag imorgen. Tænkte nok det var for godt til at være sandt. 
Tak for advarslen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buller49 skrev, den 7.2.2024 at 19:11:

Hold jer langt væk fra hende her....hun yder en meget ringe service...man når dårlig nok at få suttet pik og stikke pikken i hende inden hun vil ha man får udløsning..jeg havde bestilt en halv time men det var da max 15 min fra jeg kom ind og til jeg igen sad i min bil...

 

Pigens udseende er der intet i vejen med...dejlig store og tunge naturlige babser og god røv og så en stram fisse men hun er ikke pengene værd...

 

Link kan jeg ikke sætte ind...

Jeg har delt min oplevelse her

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det virkelig den samme GP’er? Damn jeg er happy over jeg ikke besøgte hende forleden,- har besøgt “Catalina” 2 gange og det var fuldstændig som beskrevet af @Buller49  virkelig forfærdeligt:wacko:

 

Tak for advarslen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...