Hop til indhold
Loppan

Advarsel Jeny Sexy Love

Recommended Posts

Hej,

 

Vill bara förmedla att vi bestämde tid idag och när jag skickade ett SMS och frågade om hon var på väg, så frågade hon vart då? Fastän jag hade skickat adress och tidpunkt dagen innan.

 

Ahhhhgggrr :(((((

 

Loppan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

Hej,

 

Vill bara förmedla att vi bestämde tid idag och när jag skickade ett SMS och frågade om hon var på väg, så frågade hon vart då? Fastän jag hade skickat adress och tidpunkt dagen innan.

 

Ahhhhgggrr :(((((

 

Loppan

 

I feel so sorry for you sweden guys! At skulle arrangere sted osv her i DK koster jo penge. Alt dette pga. jeres urimelige sexkjöbslov. Hoppas at du fandt andre alternativer!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I feel so sorry for you sweden guys! At skulle arrangere sted osv her i DK koster jo penge. Alt dette pga. jeres urimelige sexkjöbslov. Hoppas at du fandt andre alternativer!

 

 

Har alltid en plan B, C och D i reserv  :mrgreen:  och B var upptagen, så det blev C. Laura på Sexy Club  -stramare pige får man leta efter - WOW  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har alltid en plan B, C och D i reserv  :mrgreen:  och B var upptagen, så det blev C. Laura på Sexy Club  -stramare pige får man leta efter - WOW  :cool:

Det er jo ligesom når vi danskere er i Flensborg. Man skal have plan B, C og D klar :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...