Hop til indhold

Advarsel Jeny Sexy Love

Featured Replies

Skrevet

Hej,

Vill bara förmedla att vi bestämde tid idag och när jag skickade ett SMS och frågade om hon var på väg, så frågade hon vart då? Fastän jag hade skickat adress och tidpunkt dagen innan.

Ahhhhgggrr :(((((

Loppan

Skrevet

Hej,

Vill bara förmedla att vi bestämde tid idag och när jag skickade ett SMS och frågade om hon var på väg, så frågade hon vart då? Fastän jag hade skickat adress och tidpunkt dagen innan.

Ahhhhgggrr :(((((

Loppan

I feel so sorry for you sweden guys! At skulle arrangere sted osv her i DK koster jo penge. Alt dette pga. jeres urimelige sexkjöbslov. Hoppas at du fandt andre alternativer!

Skrevet
  • Author

I feel so sorry for you sweden guys! At skulle arrangere sted osv her i DK koster jo penge. Alt dette pga. jeres urimelige sexkjöbslov. Hoppas at du fandt andre alternativer!

Har alltid en plan B, C och D i reserv  :mrgreen:  och B var upptagen, så det blev C. Laura på Sexy Club  -stramare pige får man leta efter - WOW  :cool:

Skrevet

Har alltid en plan B, C och D i reserv  :mrgreen:  och B var upptagen, så det blev C. Laura på Sexy Club  -stramare pige får man leta efter - WOW  :cool:

Det er jo ligesom når vi danskere er i Flensborg. Man skal have plan B, C og D klar :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.