Hop til indhold

Deep Throat helt til roden.

Featured Replies

Skrevet

Hej Brødre

Er der nogen Brødre herinde som har været hos en af alle de skønne glædespiger på Sjælland, som virkelig kan give et Deep Throat blowjob, hvor pigen/kvinden tager pikken helt til roden uden større besvær og uden gagging lyde.

Min pik er 16 cm og tykkelsen er over middel, blot til info så der er noget at sammenligne med. 

Jeg har kigget på Alice: https://nympho.dk/n5475/2203/hot-alice-hot-alice-big-natural-boobs da hun har alt med i hendes GFE pris (1 time for kr. 2.100) prisen også Swallow. 

Håber, på nogle positive svar alle jer fantastiske Brødre.

Mange hilsner
TheDuke

Skrevet

Du har muligvis en centimeter mere end mig, og Alice kunne godt tage mig til roden. Jeg kan se at hun ikke har sat prisen op siden sidst, så mon ikke du skulle skynde dig at besøge hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/159335-en-rigtig-fræk-time-hos-alice-i-vanløse/?tab=comments#comment-1441970

Skrevet
Lauersen skrev, for 10 minutter siden:

Du har muligvis en centimeter mere end mig, og Alice kunne godt tage mig til roden. Jeg kan se at hun ikke har sat prisen op siden sidst, så mon ikke du skulle skynde dig at besøge hende.

https://www.eroguide.dk/forum/topic/159335-en-rigtig-fræk-time-hos-alice-i-vanløse/?tab=comments#comment-1441970

Mange tak Lauersen

Fin beskrivelse fra dit besøg hos Alice, har du været der siden. ??

Skrevet
Theduke skrev, Lige nu:

Mange tak Lauersen

Fin beskrivelse fra dit besøg hos Alice, har du været der siden. ??

Det har jeg ikke, men hun er en jeg gerne vil besøge igen.

Skrevet

Nadia kan bestemt finde ud af at tage en pik i halsen!  Hun er også super sød og fræk

Skrevet

Jeg har bedt om flytning af tråden til efterlysning.

Baleri kan tage større pikke end din helt til roden uden problemer. Både hende og Nadia finder du på nympho.dk

Skrevet

Jeg har 18 cm at gøre med og var både overrasket og imponeret da skønne Angelina Angel (https://annoncelight.dk/showad/178906) pludselig under mit første besøg hos hende tog det hele med under opvarmnings-blowjobbet.

Kæmpe anbefaling herfra. Hun er også en skøn pige på alle andre parametre. 

Skrevet

Hej alle

Mange tak for jeres tilbagemeldinger.

Jeg har haft kigget på både Nadia og på Baleri.

Mange hilsner

TheDuke

Skrevet
Theduke skrev, for 34 minutter siden:

Jeg går ud fra at det er denne Nadia du mener ??

Nadia, du linker til, kan i hvert fald godt finde ud af sluge en stor pik til roden.

Skrevet

Hej Brødre

Har I besøgt Lilly Red Chilli, jeg synes at have læst i en tidligere anmeldelse, at hun også kan tage pikken til roden.

Vil glæde mig til at høre om jeres oplevelser hos Lilly Red Chilli .

God weekend til alle derude

TheDuke

Skrevet
Theduke skrev, 1 time siden:

jeg synes at have læst i en tidligere anmeldelse, at hun også kan tage pikken til roden.

Vil glæde mig til at høre om jeres oplevelser hos Lilly Red Chilli

Du har jo allerede læst det? Annoncerer hun aktuelt, eller hvorfor bringer du hende op? Jeg kan ikke se en annonce? Der er flere, som bare ikke er her. Fx Cecilia.

Skrevet

Kære Bebob

Jeg har Lilly Red Chilli som en af mine favoritter, så derfor spørger jeg i dette forum og jeg har set Cecilia men jeg er ikke sikker på at hun kan tage pikken til roden.

Håber at det var svar nok

God weekend til dig. 

Skrevet
Theduke skrev, for 1 time siden:

jeg har set Cecilia

Mener du "mødt" eller mener du set i en annonce.

Theduke skrev, for 1 time siden:

jeg er ikke sikker på at hun kan tage pikken til roden.

Det har jeg læst, men ikke prøvet selv.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.