Hop til indhold

Recommended Posts

Det er generelt et godt sted hvor alle pigerne er dygtige til massage, og gerne vil forføre til flere ting. Jeg må tilstå at jeg ikke har gået op i hvem jeg var sammen med der, men mere i hvad jeg fik. Det har altid været godt. Jeg vil foreslå at du betaler for massagen med dankort, og så har kontanter med til evt. extras.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, for 21 minutter siden:

Det er generelt et godt sted hvor alle pigerne er dygtige til massage, og gerne vil forføre til flere ting. Jeg må tilstå at jeg ikke har gået op i hvem jeg var sammen med der, men mere i hvad jeg fik. Det har altid været godt. Jeg vil foreslå at du betaler for massagen med dankort, og så har kontanter med til evt. extras.

Tusind tak for feedback

tror jeg følger dit råd og vil glæde mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skriv lige når du har været der. Jeg har holdt en pæn pause derfra da fp blev noget over standart pris. Måske de har ændret det ? Så vil jeg nemlig vende tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De tager 2000 for en time - men så dygtige er de slet ikke, at de skal tage så meget for det . Jeg har været på Alis og hun var fin nok, udover hun er hvertfald 10-12 år ældre end annoncen skriver og hendes tænder er lidt gustne og hun skal lære at bruge vand og sæbe bedre for neden , hun lugtede for meget til jeg fortsatte ned på hende - og hun kom lige fra bad. Man forventer mere for 2000 kr ..

Men lille og petit , yes - god sex? Bob Bob - og vi havde en super lækker kemi , Alis og jeg- men det fåes både bedre og billigere end her - har snart prøvet hele huset der, men kender ikke navnene på de andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
F-jernet skrev, for 14 timer siden:

Jeg vil opfordre til at nogen tager et kig på Fat Tony

Jamen så anmeld hans indlæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg
denensomme skrev, den 8.2.2024 at 21:43:

nogen der ved hvad bikini classic hentyder til?

Har prøvet bikini massage et andet sted. Det var bare massøren iført bikini som udførte thai/olie massage. (ikke pengene værd ;))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...