Hop til indhold
Borebissen

Vadstedvej 233, Svendstrup v/ Hammel

Recommended Posts

Hej gutter,

 

Jeg har lige besøgt hende her. http://side6.dk/resultatside/?q=hammelgirls

 

Om det er hende på billedet er jeg ikke helt sikker på - hun ligner hende (Dvs. at pigen på stedet var MØGlækker!).

 

Hun har virkelig en god krop - og var ok sød og venlig. Men måske lige en anelse for professionel. Valgte gensidig fransk til 500 (fair pris) men kom desværre alt, alt for hurtigt (Igen: hun var lækker langt over middel!).

 

Hun siger selv hun er spansk. Og det passer sikkert. Ville dog personligt have skudt på østeuropæisk.

 

På en skal fra 1-10

 

Pigens udseende: 10

GFE: 4

Stedet: 3

Blowjob: 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det har jeg til gode. Men kan se, at hun annoncerer i "travbladet" med 45 minutter for 600. Det lyder umiddelbart en tand for billigt til at være godt - i min bog :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TDJ

Jeg var forbi hedehusvej for et par måneder siden. Men kørte igen uden at hygge. Pigen var bestemt ikke hende på billedet. Og da jeg spurgte efter hende fik jeg at vide hun var optaget af en anden kunde, så jeg måtte nøjes med hende hvis jeg ville noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvejer at besøge vadstedvej hvis hun er ægte som der er blevet sagt

 det er åbenbart meget svært at læse indenad :)  :) :)

 

Først, Der er nok Ingen tvivl om at det er en ægte pige :) - men om det er hende der er afbilledet - er anmelderen jo i tvivl om (selvom hun åbenbart er stanglækker)  

 

citat: 

 

Jeg har lige besøgt hende her. http://side6.dk/resu.../?q=hammelgirls

 

Om det er hende på billedet er jeg ikke helt sikker på - hun ligner hende (Dvs. at pigen på stedet var MØGlækker!).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi hedehusvej for et par måneder siden. Men kørte igen uden at hygge. Pigen var bestemt ikke hende på billedet. Og da jeg spurgte efter hende fik jeg at vide hun var optaget af en anden kunde, så jeg måtte nøjes med hende hvis jeg ville noget.

 

Tvivler på der kan være 2 piger på Hedehusvej, som jeg tidligere har anmeldt - det var en typisk MMMF "More Money More Funny" mørk pige. Troede udfra beskrivelsen af telefondamen, der hele tiden siger: "søde  at det var en dansk pige, der var der og kr. 600,-/½ time var måske ikke alverden, men jeg kunne have fået en bedre oplevelse med en cam-girl og en spiller - det gik ihvertfald helt galt, da hun begyndte at brokke sig over jeg ikke ville betale lidt mere for "better sex". Men hun havde et sødt smil i døren og jeg lod mig lokke.

 

Mener iøvrigt jeg har set et eller andet sted at Vadstedvej og Hedehusvej har samme ejer?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...