Hop til indhold

Pas på !! Sanrinab22

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/395635

dette er en svindler , som efterfølgende forsøger afpresning når man afviser. 
har været aktiv med annoncer flere gange , billeder er falske. 

Redigeret af Bryan Mills
Beskedbillede fjernet

Skrevet

så snart man får en besked i den stil, skal man aldrig nogensinde forsøge at svare eller argumentere / spørge. Man skal omgående slukke sin tlf og bare skride. Den er ikke længere. 

Skrevet

Har aldrig prøvet at få sådan en besked men hvis jeg gjorde har jeg tit tænkt på hvad jeg vil gøre. 

1: smutte og blokere numrene som vil afpresse mig

2: give pigen der kommer de penge velvidende om jeg bliver fusket men så slipper jeg for alt det efterfølgende bøvl. (det kunne jeg dog ikke få mig selv til, stoltheden vil ikke tillade det).

3: skrive ok og vente på kollegaen kommer, og så sætte mig ind i personens bil og være personen i kontrol, evt bilde hende ind jeg er civil politiet og så få hende til at køre mig hen til den falske GP og stjæle hendes penge og smutte, så kan hun se hvordan det er og måske stopper med det scam nummer... (men der er nok en del lovovertrædelser der som jeg ikke vil være dum nok til at udføre, men kan lide tanken og ideen ) :D

Skrevet

@peterbrusebad hvad jeg har læst herinde, er de få som er blevet, og faldet helt i fælden, blevet mødt af mænd. Der er ingen piger med i de scams. Så vist meget godt dine tanker kun er teoretiske. 

At være i kontrol i den situation er ikke muligt, at blive og møde dem, giver den kun mere til afpresning hvis de når, at se nummerplade ansigt osv. 

Køre væk og ignorere yderligere henvendelser er det bedste. 

Skrevet
I’msexy&Iknowit skrev, for 21 minutter siden:

@peterbrusebad hvad jeg har læst herinde, er de få som er blevet, og faldet helt i fælden, blevet mødt af mænd. Der er ingen piger med i de scams. Så vist meget godt dine tanker kun er teoretiske. 

At være i kontrol i den situation er ikke muligt, at blive og møde dem, giver den kun mere til afpresning hvis de når, at se nummerplade ansigt osv. 

Køre væk og ignorere yderligere henvendelser er det bedste. 

er helt enig. Men mener faktisk de scams som "klinik pige" scammet bare er en pige som vil komme og hente pengene og sige hun kontakter GP"en som vil sende adressen, og så høre han ingenting når pigen er kørt. Det scam du fortæller om er hvor manden kommer ind og de gemmer sig og kommer frem når du er indenfor. Så 2 forskellige scams men er enig i at man aldrig skal lege robin hood, kunne bare godt tænke mig at få dem til at føle sig udnyttet ligesom de får masser af mænd til at føle sig udnyttet :D men vil da aldrig prøve på det dog .

Skrevet
peterbrusebad skrev, 1 time siden:

er helt enig. Men mener faktisk de scams som "klinik pige" scammet bare er en pige som vil komme og hente pengene og sige hun kontakter GP"en som vil sende adressen, og så høre han ingenting når pigen er kørt. Det scam du fortæller om er hvor manden kommer ind og de gemmer sig og kommer frem når du er indenfor. Så 2 forskellige scams men er enig i at man aldrig skal lege robin hood, kunne bare godt tænke mig at få dem til at føle sig udnyttet ligesom de får masser af mænd til at føle sig udnyttet :D men vil da aldrig prøve på det dog .

Det er ikke korrekt ment^_^.. I scenariet ovenfor er det også en mand der tager imod pengene normalvis.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke korrekt ment^_^.. I scenariet ovenfor er det også en mand der tager imod pengene normalvis.. 

har bare læst et par screenshots beskeder delt på EG hvor pigen har skrevet noget lign "det er min veninde som kommer" osv. Men har måske set beviser på scammet 2-3 gange så kan jo være du har ret i at det for det meste er mænd, men har nu også oplevet det sku være kvinder. Jeg fortalte jo sådan set bare at klinikpige scammet er ikke hvor mænd venter på en. Om det en mand eller pige der henter pengene ændre jo ikke på facts det ikke er det voldelige scam hvor man bliver overfaldet og afpresset men derimod bare snydt. 

Redigeret af peterbrusebad
.

Skrevet

Men kan se mig og sexyknowit har talt over hinanden eller jeg har misforstået ham. Kan bedre følge dit argument nu jennifer. Jeg troede bare da sexyknow it meldte det var "godt" man ikke gjorde alvor ud af det da det er mænd. Følte lidt det var ment som at man vil få tæsk så. Men hvis det er 1 mand og du er 1 mand så er der vel gode chancer for du stadig kan komme i kontrol ved at være mere truende eller mere skræmmende. 

Skrevet
peterbrusebad skrev, for 15 minutter siden:

Men kan se mig og sexyknowit har talt over hinanden eller jeg har misforstået ham. Kan bedre følge dit argument nu jennifer. Jeg troede bare da sexyknow it meldte det var "godt" man ikke gjorde alvor ud af det da det er mænd. Følte lidt det var ment som at man vil få tæsk så. Men hvis det er 1 mand og du er 1 mand så er der vel gode chancer for du stadig kan komme i kontrol ved at være mere truende eller mere skræmmende. 

Det kommer jo også an på størrelsen på mand og mand. 

Har nu fundet den debat jeg svagt erindrede. Her er der tale om unge udlandske drenge. Som de fleste kan håndtere. Men jeg ville personligt ikke vente og se hvilken type og størrelse mand der evt. dukkede op. 

Men træls der i nogen tilfælde også er kvinder med i den type scam. 

https://www.eroguide.dk/forum/topic/164725-scam-i-århus/?tab=comments#comment-1477557https://www.eroguide.dk/forum/topic/164725-scam-i-århus/?tab=comments#comment-1477557

Skrevet
peterbrusebad skrev, Lige nu:

Øhh det er GP"en som skriver det vil være en kvinde. Kunden skrev intet om det vil være en kvinde ?

Ja læste det lige igen. Nåede ikke at slette mit før du citeret. 

Skrevet
I’msexy&Iknowit skrev, for 1 minut siden:

Ja læste det lige igen. Nåede ikke at slette mit før du citeret. 

slettede også mit svar til dig, så der ikke bliver dårlig stemning :)

Skrevet

men kvinder og mænd kan begge være scammere. Men for at gøre det enkelt, Altid bare kør din vej MEN mener bare at jeg UDEN at opfodre andre til det, kunne finde på at prøve at Scamme scammeren. Det er bare om at finde den rigtige måde. Eventuelt tage billeder af personens nummerplade som skal hente ens penge, et eller andet. Er bare træt af at kunderne altid er ofrene i de scams. Vil elske en nyhed hvor scammere blev de udsatte og ikke den 50 årige skilte familiefar som bare vil have en massage og et handjob. (ved godt der er andre end 50 årige familiefædre som vil have et handjob) men går ud fra du/i forstår pointen :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.