Hop til indhold

Recommended Posts

Bobby12 skrev, for 4 timer siden:

https://sugardaters.com/da/profile/YvZY5JNwWw

Er der nogen der har haft succes med aftale med hende..  jeg har forsøgt et par gange men det virker ikke som om hun er særlig fleksibel med hendes tid.?  

Hun er omtalt flere gange her på siden. Hun har været aktiv i noget tid efterhånden. Men hun er seriøs, og jeg husker hende kun positivt omtalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar..  

Godt at høre hun er seriøs så må jeg prøve igen.  Jeg undre mig dog også over at hun har skrevet til mig at hun kun vil lave aftaler over sugardaters.com og ikke over enten snapchat eller SMS som mange andre..  det gør det også lidt mere besværligt synes jeg.  Men min pointe med det er også mere om det er sådan hun gør eller om andre har fået adgang til anden kontakt form hos hende ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobby12 skrev, for 1 minut siden:

Tak for svar..  

Godt at høre hun er seriøs så må jeg prøve igen.  Jeg undre mig dog også over at hun har skrevet til mig at hun kun vil lave aftaler over sugardaters.com og ikke over enten snapchat eller SMS som mange andre..  det gør det også lidt mere besværligt synes jeg.  Men min pointe med det er også mere om det er sådan hun gør eller om andre har fået adgang til anden kontakt form hos hende ? 

Det er helt almindeligt der laves aftaler kun via sugardaters.com. Personligt har jeg aldrig lavet aftaler på anden måde, da jeg ikke har andre anonyme kommunikationsformer.

Jeg har mødt hende. Sød pige og fin sex og hun er næppe typen der har flere samme dag. Men praktisk begrænset. Så da jeg selv bor i kbh og kun sjældent er i jyll er det kun blevet til den ene gang. Men hun er ventetiden værd.

Men ikke nogen uskyldighed, hun har været aktiv længe.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 13 minutter siden:

Det er helt almindeligt der laves aftaler kun via sugardaters.com. Personligt har jeg aldrig lavet aftaler på anden måde, da jeg ikke har andre anonyme kommunikationsformer.

Jeg har mødt hende. Sød pige og fin sex og hun er næppe typen der har flere samme dag. Men praktisk begrænset. Så da jeg selv bor i kbh og kun sjældent er i jyll er det kun blevet til den ene gang. Men hun er ventetiden værd.

Men ikke nogen uskyldighed, hun har været aktiv længe.

Tak for svar.  

Jeg har dog altid fået enten snap eller nr til dem jeg har mødtes med..  Men jeg må jo have været heldig så.. ;-)

Men tænker jeg giver det et forsøg mere med lonelymummy.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende og hun er ventetiden værd. Super sød og sjov. Men som skrevet står er hun tidsmæssigt begrænset. Og jeg vil gerne rose dem der er ok med at kommunikere i det anonyme Forum SD. Alt for mange spørger “har du snap”. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FyrFraHerning skrev, for 16 timer siden:

Jeg har mødt hende og hun er ventetiden værd. Super sød og sjov. Men som skrevet står er hun tidsmæssigt begrænset. Og jeg vil gerne rose dem der er ok med at kommunikere i det anonyme Forum SD. Alt for mange spørger “har du snap”. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FyrFraHerning skrev, den 10.2.2024 at 16:17:

Jeg har mødt hende og hun er ventetiden værd. Super sød og sjov. Men som skrevet står er hun tidsmæssigt begrænset. Og jeg vil gerne rose dem der er ok med at kommunikere i det anonyme Forum SD. Alt for mange spørger “har du snap”. 
 

Tjaa..  nu er det jo ikke alle der er på sd hele tiden.. og snap eller nr er da rart og have til de tidspunkter hvor man så ikke er på..  og må da bare sige at det både er nemmere og hurtigere og lave aftaler over snap eller sms end det er over beskeder på sd..  kan da godt se det fra sugardaters.com 's ejere at de ikke tjener så mange penge hvis det i sidste ende bliver udenom siden der laves aftaler...

 

Men tak for dit input om pigen..

Redigeret af Bobby12

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...