Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/392493

Jeg ved simpelthen ikke rigtig hvad jeg skal skrive, det er første gang gennem 30 år jeg i den grad har mødt bagsiden af medaljen.

Der var røget, som i helt røgfyldt og mens hun sad der på sengekanet med en smøg i munden og tilbød sig knækkede asken af ned i skødet på hendes natkåbe.

På bordet var der gang i lidt hjemmelavet hash pipe noget. Jeg spurgte og hun bekræftede. Kæmpe rodet lejlighed, som i en "ja" hashbule.

Gik jeg igen, nej, jeg løb skrigende væk. Da jeg sagde jeg ville gå, var hendes kommentar. "får jeg så ingen penge eller noget"

Udenfor efter 5 minutter. Mit tøj stank af røg, og måtte gå en tur før jeg kunne sætte mig i bilen igen. Efter 5 timer skrev hun igen, om vi ikke kunne finde ud af noget.

og til sidst om hun ikke kunne låne penge til i morgen.

Fik et knus ved ankomst, og hun er meget spinkel, i retning underernæret.

Det var så kold kundeøjne synspunkt.

Fra et menneskelig syn. Så menneskelig jeg kan oparbejde mig til at være.

Så er det der så sørgeligt og forfærdelig....  ..... mangler ord ...

Redigeret af Mr Comeagain

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, for 29 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/392493

Jeg ved simpelthen ikke rigtig hvad jeg skal skrive, det er første gang gennem 30 år jeg i den grad har mødt bagsiden af medaljen.

Der var røget, som i helt røgfyldt og mens hun sad der på sengekanet med en smøg i munden og tilbød sig knækkede asken af ned i skødet på hendes natkåbe.

På bordet var der gang i lidt hjemmelavet hash pipe noget. Jeg spurgte og hun bekræftede. Kæmpe rodet lejlighed, som i en "ja" hashbule.

Gik jeg igen, nej, jeg løb skrigende væk. Da jeg sagde jeg ville gå, var hendes kommentar. "får jeg så ingen penge eller noget"

Udenfor efter 5 minutter. Mit tøj stank af røg, og måtte gå en tur før jeg kunne sætte mig i bilen igen. Efter 5 timer skrev hun igen, om vi ikke kunne finde ud af noget.

og til sidst om hun ikke kunne låne penge til i morgen.

Fik et knus ved ankomst, og hun er meget spinkel, i retning underernæret.

Det var så kold kundeøjne synspunkt.

Fra et menneskelig syn. Så menneskelig jeg kan oparbejde mig til at være.

Så er det der så sørgeligt og forfærdelig....  ..... mangler ord ...

Bare man kunne gøre noget for at hjælpe hende ud af branchen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har mødt hende ad flere gange i løbet af de sidste par år..  og første gang var hun virkelig smuk og en flot krop med former og sexet..  sidste gang (som også blev den sidste gang) noget lignende med det du beskriver.   Virkelig synd for hende..  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, for 5 timer siden:

Bare man kunne gøre noget for at hjælpe hende ud af branchen. 

Hun skal tydeligvis hjælpes ud af meget mere end branchen. Man kan desværre ikke hjælpe nogen, før de selv er klar til at modtage hjælp. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...