lilleguthvanu 3 Skrevet 28. Januar, 2014 hej jeg er ny herinde, og ønsker at få oplysninger om steder i Favrskov. tænker her på hammel hvor der vist er 2 steder, der er vist også en Janne fra Bjerringbro og så er der Kolart i nårup, noget udskilt, men har faktisk været der 2 gange og fået en rigtig god behandling og til fair priser. jeg hører gerne fra jeres erfaringer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bike Mike 10 Skrevet 28. Januar, 2014 Prøv at søge lidt under byer og navne, så ku det være der dukkede lidt op... Og velkommen til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lilleguthvanu 3 Skrevet 28. Januar, 2014 tak jeg kender til hvor stederne er, men billeder er nu altid taknemlige så ved ikke om de er fake osv Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2078 Skrevet 31. Januar, 2014 hej jeg er ny herinde, og ønsker at få oplysninger om steder i Favrskov. tænker her på hammel hvor der vist er 2 steder, der er vist også en Janne fra Bjerringbro og så er der Kolart i nårup, noget udskilt, men har faktisk været der 2 gange og fået en rigtig god behandling og til fair priser. jeg hører gerne fra jeres erfaringer. Måske du skulle skrive din efterlysning i Efterlysninger i Jylland under Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ung 3 Skrevet 3. Februar, 2014 Måske du skulle skrive din efterlysning i Efterlysninger i Jylland under Anmeldelser af piger og klinikker i Jylland Øh, det er da under efterlysninger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg