Hop til indhold

Nittaya Wellness i Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej.

Så er der kommet endnu et sted i det i forvejen overbefolkede Vejle, hvad Thai massage angår.  :shock:

Er der nogen, der allerede har besøgt stedet og kan melde ud om kvalitet, ydelser og priser? Det ser bestemt indbydende ud udefra.

Skrevet
  • Author

Har du evt link eller add.

Ups ja sorry. Det ligger i Vedelsgade. Hvad nummer ved jeg ikke og jeg kan ikke finde en hjemmeside. Så det fra bilen forleden dag, da jeg kørte forbi.

Skrevet

Fandt dette link, vedrørende thai i vedelsgade:

Det lyder ikke til at folk er imponeret

Skrevet
  • Author

Fandt dette link, vedrørende thai i vedelsgade:

Det lyder ikke til at folk er imponeret

Det er så to forskellige steder du blander sammen, lad mig slå det fast.

Duang har eksisteret et stykke tid og jeg har selv været der. Nittaya er nyåbnet og ligger et andet sted og på den anden side i Vedelsgade.

• 3 months later...
Skrevet

hej er de søde/flotte og går de hele vejen?  :-P

Skrevet

Hej med jer

Har idag besøgt

http://www.mvmassagevejle.dk/

Det var allerførste gang i mit liv jeg har været til den slags "piger" hvis man kan sige det sådan , forstået  på den måde at jeg godt vidste a der var en "riskiko/ Chance " for mere end blot massage .. 

Fandt denne i Vejle og skrev en sms om der var flere tider . hurtigt svar : om 20 min til en  time .

Kommer ind til en pæn pige  finder hurtigt ud af at hun ikke kan dansk og ikke ret meget engelsk men . god krop og dejlige bryster . små "shorts" .... ligger mig på maven på briksen uden noget som helst ...

Olie på arme og over krop , og så starter hun med  blid  massage over det hele på bagsiden ca 20-25 min .. bliver vendt om om igen olie og massage og undgår ikke at røre lille mand ... og det reagerer den jo på ..hun kigger sødt og spørger mens hun holder om den .. u want HJ .... nikker og så er det igang ... da det er ovre gør hun det andet ben færdig . og efter ca yderliger 20-25 min er hun færdig ... 

Tører omhyggeligt olie af kroppen så godt hun nu kan .... Kigger på mig og spørger : u want more ??

Takker nej i denne omgang ... Betaler 500 i alt for dette show ..

Syntes det var en god oplevelse og absolut ikke sidste gang ... Måske et nyt sted ...

go weekend

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.