Hop til indhold
Kvinde med stil

⭐ Fræk fredag d.16-2.Flot dansk fræk kvinde holder GANGBANG i Vestjylland kl.19.⭐♥️

Recommended Posts

Hvem er jeg så! Jeg er hende kvinden som du kigger en ekstra gang efter på gaden,eller for den sags skyld den flotte nabokvinde som kunne være ønsketænkning for dig!

Det er så muligt at få indfriet nu.

Derudover er jeg en smuk velskabt dansk kvinde med et smukt ydre som elsker at behage flere mænd samtidig. Og med mine godt 40 år har jeg god erfaring med GB. Jeg ved hvad i frække mænd kan lide, og jeg kan opfylde jeres frække tanker. Tro mig

Min slanke flotte lysebrune krop har en højde på 170 og vægten er på 59 kg.Mit ansigt er desuden indrammet af mellemlangt lyst krøllet hår.Samt en mund og tunge der er vild med at kysse og sutte dig.

Brysterne er flotte og følsomme.Imellem mine lange flotte ben, finder du en glatbaret altid sulten våd mis, som du må bruge med din tunge/fingre og selvfølgelig din pik.

Min frække pariser numse, er også helt vild med græsk. Uhmm.

Det jeg tilbyder:

Jeg sutter dig uden gummi og sluger gerne. Du må selvfølgelig også gerne komme ud over mine flotte bryster eller på min krop.

sex er uden gummi, og du fylder bare min dejlige våde mis.

Jeg tilbyder anal uden gummi, og du må godt komme op i min frække numse også.

Efter anal uden, SKAL der vaskes pik inden der skiftes til blow/vaginalt.Eller skiftes kondom.

I må meget gerne tage mig i alle mine frække huller samtidigt Og min smidige krop er klar til mange forskellige stillinger.

Deltagelse i 2 timer med blow og sex uden er prisen 1500.

Ønsker du ekstra god tid,hvor det er 3 timer med blow og sex uden er det 1900.


Kunne du tænke dig anal er der tillæg på 500,uanset om det er med eller uden gummi.

Kondom valgfrit!

De deltagere jeg søger er modne, høflige, renlige, sygdomsfrie mænd.I skal være klar til sammen med de andre deltagere at give os alle en fantastisk oplevelse. Kan du nikke ja til dette, garanter jeg du vil gå herfra med en rigtig dejlig følelse indvendig,og håb om snarlig gentagelse.

Dato for alt dette hvor du simpelthen må deltage er 16-2.

Vi starter kl 19 og arrangementet slutter kl 22.

Stedet hvor I kan nyde mig denne dag er i Skjern området.

Bad er til rådighed, samt der er kolde vand.

I vil ved ankomst blive budt pænt velkommen,og hvis der er spørgsmål eller andet er det muligt at få afklaret.

Kl 19 går vi igang.Hvordan opstart skal være er op til jer frække mænd.

Selve arrangementet vil foregå i et hyggeligt atmosfære hvor der er tændt op med stearinlys.Samt dæmpet musik.Der er desuden sidde pladser og god plads omkring sengen.

Vær sød at sikre dig du har undersøgt at du kan d. 16-2 inden tilmelding. Ville være ærgerligt at sige ned til en anden.

Beskeder om flere billeder og om at møde mig alene vil blive ignoreret.

Tilmelding og spørgsmål på

Sms-WhatsApp på 55215146

Opkald besvares ikke

[email protected]

Knus.

 

 

 

Screenshot_20240206-105207.png

Screenshot_20240206-105255.png

Screenshot_20240206-105238.png

Redigeret af Kvinde med stil
G

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvinde med stil skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er hende kvinden som du kigger en ekstra gang efter på gaden,eller for den sags skyld den flotte nabokvinde som kunne være ønsketænkning for dig!

Jeg plejer nu ikke at kigge efter nabokvinden da hun er er optaget, men hej Nabo :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvinde med stil skrev, for 8 timer siden:

Hvem er jeg så! Jeg er hende kvinden som du kigger en ekstra gang efter på gaden,eller for den sags skyld den flotte nabokvinde som kunne være ønsketænkning for dig!

Det er så muligt at få indfriet nu.

Derudover er jeg en smuk velskabt dansk kvinde med et smukt ydre som elsker at behage flere mænd samtidig. Og med mine godt 40 år har jeg god erfaring med GB. Jeg ved hvad i frække mænd kan lide, og jeg kan opfylde jeres frække tanker. Tro mig

Min slanke flotte lysebrune krop har en højde på 170 og vægten er på 59 kg.Mit ansigt er desuden indrammet af mellemlangt lyst krøllet hår.Samt en mund og tunge der er vild med at kysse og sutte dig.

Brysterne er flotte og følsomme.Imellem mine lange flotte ben, finder du en glatbaret altid sulten våd mis, som du må bruge med din tunge/fingre og selvfølgelig din pik.

Min frække pariser numse, er også helt vild med græsk. Uhmm.

Det jeg tilbyder:

Jeg sutter dig uden gummi og sluger gerne. Du må selvfølgelig også gerne komme ud over mine flotte bryster eller på min krop.

sex er uden gummi, og du fylder bare min dejlige våde mis.

Jeg tilbyder anal uden gummi, og du må godt komme op i min frække numse også.

Efter anal uden, SKAL der vaskes pik inden der skiftes til blow/vaginalt.Eller skiftes kondom.

I må meget gerne tage mig i alle mine frække huller samtidigt Og min smidige krop er klar til mange forskellige stillinger.

Deltagelse i 2 timer med blow og sex uden er prisen 1500.

Ønsker du ekstra god tid,hvor det er 3 timer med blow og sex uden er det 1900.


Kunne du tænke dig anal er der tillæg på 500,uanset om det er med eller uden gummi.

Kondom valgfrit!

De deltagere jeg søger er modne, høflige, renlige, sygdomsfrie mænd.I skal være klar til sammen med de andre deltagere at give os alle en fantastisk oplevelse. Kan du nikke ja til dette, garanter jeg du vil gå herfra med en rigtig dejlig følelse indvendig,og håb om snarlig gentagelse.

Dato for alt dette hvor du simpelthen må deltage er 16-2.

Vi starter kl 19 og arrangementet slutter kl 22.

Stedet hvor I kan nyde mig denne dag er i Skjern området.

Bad er til rådighed, samt der er kolde vand.

I vil ved ankomst blive budt pænt velkommen,og hvis der er spørgsmål eller andet er det muligt at få afklaret.

Kl 19 går vi igang.Hvordan opstart skal være er op til jer frække mænd.

Selve arrangementet vil foregå i et hyggeligt atmosfære hvor der er tændt op med stearinlys.Samt dæmpet musik.Der er desuden sidde pladser og god plads omkring sengen.

Vær sød at sikre dig du har undersøgt at du kan d. 16-2 inden tilmelding. Ville være ærgerligt at sige ned til en anden.

Beskeder om flere billeder og om at møde mig alene vil blive ignoreret.

Tilmelding og spørgsmål på

Sms-WhatsApp på 55215146

Opkald besvares ikke

[email protected]

Knus.

 

 

 

Screenshot_20240206-105207.png

Screenshot_20240206-105255.png

Screenshot_20240206-105238.png

Ser rigtig godt ud  bare en skam det ikke er om formiddagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en af disse hvorfor kommer I ikke til Jylland eller hvorfor kommer I ikke til København eller hvorfor dit og hvorfor dat.

Den skønne kvinde udbyder et frækt arrangement og ud fra tekst og billeder er det et meeget frækt arrangement med en meeget fræk og smuk kvinde.

Som i Michelin er 2 stjerner en omvej værd, 3 stjerner en rejse værd. Dette arrangement er en rejse værd eller værd at flytte andre arrangementer for.

PS: TSLA du har været medlem så længe ( siden 2016) at du burde kunne citere udvalgte dele af en annonce uden at tage det hele med endnu en gang. Feks i dette tilfælde den lille del der fortæller noget om tidspunktet.

PPS jeg tror jeg skal til at ændre mine undertekster, så i hver fald den sidste bliver strammet op i takt med at jeg strammer mine indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS Havde jeg ikke skullet på hospitalet den dag havde jeg taget rejsen smf.

Men er det en success kan man jo håbe på en gentagelse på et tidspunkt hvor jeg kan frigøre mig fra andre arrangementer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvinde med stil skrev, for 27 minutter siden:

Har du lyst til at deltage i frækt GB i aften???Der er stadig plads 

Ønsker dig og de andre deltagere et rigtigt frækt og dejligt event <3 Håber på at jeg kan time at tage turen fra København en anden gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...