Guapon 15 Skrevet 28. Januar, 2014 (edited) Hej Er der nogen der ved hvad der er sket med min absolutte yndlingspige smukke Cassandra fra Romantica (tidligere osse Club Erotica) Jeg besøgte hende ellers forrig uge hvor hun intet nævnte om at stoppe, men nu kan jeg se at hun ikke længere er på vagtplanen, men hellere ikke på oversigten over pigerne, hverken hos Romantica ell ClubErotica.. Nogen der ved noget? Redigeret 28. Januar, 2014 af Guapon Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. Januar, 2014 Hvis jeg var dig, ville jeg såmænd blot ringe til klinikkerne og spørge om hun er stoppet ? Det kunne måske også tænkes, at hun blot holder ferie e.lign 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guapon 15 Skrevet 28. Januar, 2014 Det vil jeg gøre, dog ved telefondamerne ikke altid besked efter min erfarinh. Derfor tænkte jeg hvis der var nogen herinde der ved noget? Eller om Cassandra måske selv kigger med og vil fortælle os hvad der sker? Har set at hun tidligere var aktiv på VL men den har så mange it problemer at jeg selv er holdt op med at bruge den. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AdamKBH 174 Skrevet 7. August, 2017 Hun har vagt i dag. Jeg overvejer en tur derude men har lige læst en super negativ anmeldelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pigeglad 322 Skrevet 7. August, 2017 Det er en anden Cassandra. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dongding 683 Skrevet 8. August, 2017 This is from 2014! Why replying now? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mya Latina 17 Skrevet 8. August, 2017 2016 not 2014 !!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dof 30 Skrevet 9. August, 2017 Mya Latina skrev, den 8/8/2017 at 14:48: 2016 not 2014 !!! It's not you they are referring to. And this thread is indeed from 2014. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg