Hop til indhold

Jysk liderlig tøs

Featured Replies

Skrevet

Er der nogle som har besøgt hende/dem?

https://annoncelight.dk/showad/390326

Har set dem annoncere flere gange og set-uppet tænder mig rigtig meget, og billeder af tøsen tænder mig endnu mere, hun ser virkelig lækker ud.

Vil gerne høre erfaringer, om de/billederne er reelle og ægte.

Ellers må jeg tage én for holdet.

Skrevet

Har været hos dem et par gange

oplevelser og mødet der absolut tåler gentagelse..

ingen tvivl om hun/De gør det af lyst og fordi det frækt..

Skrevet

Har også besøgt dem flere gange og har kun positivt at sige om dem. De er 100% ægte og ingen tvivl om det er pigen på billederne man møder og ingen tvivl om hun gør det af lyst. Hun er efterhånden blevet min foretrukne “besøgs-pige” :P

Skrevet

Nogen der ved om det altid kun er der ved Fredericia det foregår, eller om det evt også kunne foregå i nærheden af Esbjerg ?

Skrevet
youngatheart skrev, for 5 timer siden:

Nogen der ved om det altid kun er der ved Fredericia det foregår, eller om det evt også kunne foregå i nærheden af Esbjerg ?

Jeg har mødt dem en del gang på hotel i København hvor de laver et andet set up. Jeg mener jeg har set dem annoncer en enkelt gang ved Randers/Århus, men mig bekendt plejer “i bilen” at være ved Fredericia.

Skrevet
  • Author

Tak for svar. Lyder til de er chancen værd. Jeg vil forsøge at booke en tid ved dem.

Skrevet
  • Author
sextossen skrev, den 6.2.2024 at 11:25:

Ser frem til at høre om dit besøg

Jeg har booket et møde med hende tirsdag - skal nok komme med en “anmeldelse” af det bagefter :)

Skrevet
Heifa skrev, den 11.2.2024 at 08:49:

Jeg har booket et møde med hende tirsdag - skal nok komme med en “anmeldelse” af det bagefter :)

Hvordan var det så?

Skrevet
  • Author
Pikken 69 skrev, den 14.2.2024 at 11:49:

Hvordan var det så?

Har lavet en anmeldelse.

• 1 year later...
Skrevet
  • Author

Hej.

Er der nogle som ved om hun/de stadig er aktive, synes det er længe siden jeg har deres annonce?, og har selv fået smidt kontaktoplysninger til dem væk.

Info: konceptet var en pige som sammen med hendes mand tilbød ydelser i deres bil, hun sad eller lå med blindfold på bagsædet/bagagerummet. De huserede omkring Fredericia og på hoteller omkring i landet.

Skrevet
  • Author
Mastager skrev, for 10 timer siden:

Linket virker ikke mere? 

Tror linket virker fint, men nok mere deres annonce som ikke er aktiv lige nu (meget normalt at annoncer aktiviseres/deaktiviseres). Det er bare noget tid siden jeg har set den være aktiv, og de plejede at være aktive ca en gang i måneden før hen. Konceptetet og deres amatør tilgang var bare så frækt, og ja pigen toplækker :D

Men måske de er stoppet 

Skrevet

Følger Spændt med her, det lyder virkelig som en Stor Oplevelse,  linket som kommer frem, plejer det at være den samme? Samme Text etc

Skrevet
Heifa skrev, den 16.4.2025 at 08:53:

Tror linket virker fint, men nok mere deres annonce som ikke er aktiv lige nu (meget normalt at annoncer aktiviseres/deaktiviseres). Det er bare noget tid siden jeg har set den være aktiv, og de plejede at være aktive ca en gang i måneden før hen. Konceptetet og deres amatør tilgang var bare så frækt, og ja pigen toplækker :D

Men måske de er stoppet 

De/vi er med 100% garanti ikke stoppet, der annonceres bare ikke så ofte mere :)

Men du er velkommen til at skrive til mig så kan vi tage den derfra ;)

skriv til [email protected]

Mvh

Peter (og tøsen)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.