Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/385145

Lige det dårlige først. Ret sikker på det ikke er hende på foto. Der er et par stykker hvor hun er i bh og trusser, det kunne faktisk være hende.

Alt derefter er positiv.

Min indtryk er at man generelt kan løbe i en del halvtykke bedstemødre hvilket kan være fin nok, bare ikke det jeg søger når der står ung pige osv.

Her kan du roligt tage afsted, for du får faktisk det hun skriver.

Hun er i den yngre halvdel

Hun er i den smukkere halvdel

Hun er i den slankere halvdel

Hun er sød, smilende og små blink af genert.

Jeg havde faktisk lige så meget lyst til massage så pressede ikke på for at blive "vendt" og fik en god blid massage. Lige tilpas olie og fast/soft

Ikke hård sport som jeg tror hun kunne udføre, for hun kunne de rigtige teknikker.

Ville ønske hun tilbød rene massagetimer også :D

Så gik vi i sex delen og var igennem lidt forskellige stillinger. Alt med kondom.

Så var vi færdige og jeg stod der med lidt tøj og håndklæde i hånden. Så blev jeg bedt om at lægge mig igen. For tiden var ikke gået, så lidt mere massage.

Privat lejlighed. Fik bad. Meget tilfreds, og kan kun anbefale.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Comeagain skrev, den 6.2.2024 at 06:47:

Meget tilfreds, og kan kun anbefale.

Jeg har også besøgt Jenny, og kan fuldt tilslutte mig din anmeldelse. 

Sød lidt "forsigtig/genert" til at begynde med, men hun tøede op :)

Fuld tilfredshed, og jeg kommer gerne igen. 

Skal jeg dryppe lidt malurt i bægeret, så er hendes engelske ikke alt for godt, men vi klarede os med Google translate og fakter. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte også Jenny sidst jeg var i Aalborg, men glemte desværre at skrive en anmeldelse. 

Hun er en af de bedre oplevelser jeg har haft med en thai. Ikke en jeg vil kalde en babe, men naboens datter. Tiden blev brugt fornuftigt, og massage delen blev ikke opfattet som et tidsfordriv. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...