Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg er da stadig i tvivl om hvorvidt de nye bør gennemgå en slags port før de kan skrive herinde (altså en slags prøve (på feks. Dansk) inden de får lov at skrive) inden de bør skrive!

Jeg vil helt klart forslå de ikke kan skrive herinde før de har minimum 2 prik, dvs. De kun kan skrive såfremt de bliver spurgt, indtil da bør de thiè 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt uenig i det skal være en slags optagelses prøve før nye kan give deres bidrag.

Havde det været mig som først skulle accepteres før jeg fik lov at bidrage med en anmeldelse som reelt er en service til andre, var jeg på ingen måde interesseret i at give mit bidrag til siden her. Så kunne jeg blot nøjes med at læse andres beretninger.

Jeg er næsten helt overbevist om det vil betyde enden for sider som denne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, 1 time siden:

Jeg er da stadig i tvivl om hvorvidt de nye bør gennemgå en slags port før de kan skrive herinde (altså en slags prøve (på feks. Dansk) inden de får lov at skrive) inden de bør skrive!

Jeg vil helt klart forslå de ikke kan skrive herinde før de har minimum 2 prik, dvs. De kun kan skrive såfremt de bliver spurgt, indtil da bør de thiè 

@Helboen sålænge dit eget dansk er så jammerligt, burde du afholde dig fra den slags kommentarer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Siden er åben for alle, bruger og gæster, og sådan bliver det nok ved med at være, på godt og ondt.

et alternativ. Jeg har i mine unge dage været på en side med info om Pattaya, den var på engelsk. Der var en åben sektion og så en lukket afdeling, den kunne man først komme i når man havde lavet 50 opslag, er sener ændret til 100, eller man var inviteret af en der allerede var i den lukkede afdeling. Det var meget brugbart, og der blev også ført en forholdsvis hård kontrol, og brød man reglerne var det ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helboen skrev, for 2 timer siden:

altså en slags prøve (på feks. Dansk) inden de får lov at skrive

Det var godt nok store ord fra en, som selv kun har været her i 2 måneder. Og inden du smider den retur, ja er selv ny. 

Men er lidt forvirret, hvem er det du vil udelukke. De svensktalende mænd som krydser broen, alle herboende mænd med anden etnisk baggrund, som kan lidt eller ingen dansk, de ordblinde. Eller kun de udenlandske piger, som mange mænd gerne besøger, trods de ikke kan et ord dansk. Sidst nævnte deltager i forvejen herinde i minimalt omfang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...