Tungen72 5 Skrevet 5. Februar (edited) Hej bare lidt info jeg har idag besøgt Vida og hun er 100m mester i gf oplevelse, alt er perfekt en rigtig god oplevelse og hun ligner billederne 100% og naturlige bryster hun får alt til at virke så naturligt, hun er værd at køre efter https://annoncelight.dk/showad/393876 Redigeret 5. Februar af Tungen72 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 21. Februar Er Vida rejst hjem? Linket fortæller annoncen ikke findes. SMS sendt, men ikke svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 21. Februar Hun rejser i næste måned, men hun holder nok bare en fridag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
komfritfrem 58 Skrevet 21. Februar Tungen72 skrev, for 1 minut siden: Hun rejser i næste måned, men hun holder nok bare en fridag Tak for svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dengamlejyde 38 Skrevet 21. Februar Var forbi i mandags, der sagde hun at hun var her i marts også. Så mon ikke hun har en fridag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 35 Skrevet 22. Februar Hendes krop er smuk og dejlig. Hun virker sød og meget blid. Ift. GF fandt jeg hende dog lidt passiv. Men jeg kunne godt tage af sted igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tungen72 5 Skrevet 23. Februar (edited) Craw du må have besøgt hende på en dårlig dag, for jeg syntes lige præsts med Gf. Er hun noget helt. Specielt hvis man viser hende lidt respekt og er sød ved hende går hun helt ind i den og man glemmer helt at det er noget man har betalt for Redigeret 23. Februar af Tungen72 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Gamle hest Skrevet 23. Februar Craw skrev, for 22 timer siden: Hendes krop er smuk og dejlig. Hun virker sød og meget blid. Ift. GF fandt jeg hende dog lidt passiv. Men jeg kunne godt tage af sted igen. Hvis du er til en GF der stønner højere og sætter hendes smukke negle i din ryg, så skal du nok besøge Gip eller Ada, der fremstår lidt mere erfarne. Vida har måske mere af ungdommens sødme, hvor hun smiler sødt og let afventende, mens du blidt og respektfuld penetrerer. Alt efter hvad man er til. begge dele kan noget. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fallos 17 Skrevet 17. Marts Er der nogen der ved om hun er til græske eventyr? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 17. Marts Fallos skrev, for 14 minutter siden: Er der nogen der ved om hun er til græske eventyr? Det er hun ikke, har spurgt. Men hører oplever du andet, må du gerne give lyd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henrik_klausen 60 Skrevet 22. Marts Tungen72 skrev, den 5.2.2024 at 19:35: Hej bare lidt info jeg har idag besøgt Vida og hun er 100m mester i gf oplevelse, alt er perfekt en rigtig god oplevelse og hun ligner billederne 100% og naturlige bryster hun får alt til at virke så naturligt, hun er værd at køre efter https://annoncelight.dk/showad/393876 tilbyder hun BJ uden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Craw 35 Skrevet 25. Marts henrik_klausen skrev, den 22.3.2024 at 09:09: tilbyder hun BJ uden Ja. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg