Hop til indhold

Recommended Posts

Hej bare lidt info 

jeg har idag besøgt Vida og hun er 100m mester i gf oplevelse, alt er perfekt en rigtig god oplevelse og hun ligner billederne 100% og naturlige bryster 

hun får alt til at virke så naturligt, hun er værd at køre efter 

https://annoncelight.dk/showad/393876

Redigeret af Tungen72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes krop er smuk og dejlig. Hun virker sød og meget blid. Ift. GF fandt jeg hende dog lidt passiv. Men jeg kunne godt tage af sted igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Craw du må have besøgt hende på en dårlig dag, for jeg syntes lige præsts med Gf. Er hun noget helt. Specielt hvis man viser hende lidt respekt og er sød ved hende går hun helt ind i den og man glemmer helt at det er noget man har betalt for 

Redigeret af Tungen72

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest
Craw skrev, for 22 timer siden:

Hendes krop er smuk og dejlig. Hun virker sød og meget blid. Ift. GF fandt jeg hende dog lidt passiv. Men jeg kunne godt tage af sted igen. 

Hvis du er til en GF der stønner højere og sætter hendes smukke negle i din ryg, så skal du nok besøge Gip eller Ada, der fremstår lidt mere erfarne. Vida har måske mere af ungdommens sødme, hvor hun smiler sødt og let afventende, mens du blidt og respektfuld penetrerer. Alt efter hvad man er til. begge dele kan noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fallos skrev, for 14 minutter siden:

Er der nogen der ved om hun er til græske eventyr? 

Det er hun ikke, har spurgt. Men hører oplever du andet, må du gerne give lyd

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tungen72 skrev, den 5.2.2024 at 19:35:

Hej bare lidt info 

jeg har idag besøgt Vida og hun er 100m mester i gf oplevelse, alt er perfekt en rigtig god oplevelse og hun ligner billederne 100% og naturlige bryster 

hun får alt til at virke så naturligt, hun er værd at køre efter 

https://annoncelight.dk/showad/393876

tilbyder hun BJ uden 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...