Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte Kiara: https://annoncelight.dk/showad/374932 for lidt tid siden i København. 

Det var en fin lejlighed, intet der overhovedet. Kiara er en smilende, talende og flot bygget kvinde. Hun snakker rigtig flot engelsk, og flirter med dig for at få stemningen op. Hendes billeder er helt ægte, dog synes jeg faktisk hun er meget flottere i virkeligheden, selvom hendes billeder er fantastiske!

Hun får en rigtig varm anbefaling, og hvis i overvejer en dejlig kvinde at hygge med, så skal i helt klart vælge Kiara. :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SolidSuper22 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg besøgte Kiara: https://annoncelight.dk/showad/374932 for lidt tid siden i København. 

Det var en fin lejlighed, intet der overhovedet. Kiara er en smilende, talende og flot bygget kvinde. Hun snakker rigtig flot engelsk, og flirter med dig for at få stemningen op. Hendes billeder er helt ægte, dog synes jeg faktisk hun er meget flottere i virkeligheden, selvom hendes billeder er fantastiske!

Hun får en rigtig varm anbefaling, og hvis i overvejer en dejlig kvinde at hygge med, så skal i helt klart vælge Kiara. :-)

Hvordan i alverden fandt du på at besøge hende? I københavn, altså. Hendes annonce siger jo Kolding.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, Lige nu:

Hvordan i alverden fandt du på at besøge hende? I københavn, altså. Hendes annonce siger jo Kolding.

Hejsa, 

Som sagt var det lidt tid siden. Så vidt jeg ved, har hun kun være i København en enkelt gang. Det var der, jeg besøgte hende. Så min anmeldelse kommer bare en del tid efter. Havde ikke helt tænkt på at lave en, men følte at hun skulle have den anmeldelse hun fortjener da jeg faldt over hendes annonce igen.

Håber det giver mening

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan i alverden fandt du på at besøge hende? I københavn, altså. Hendes annonce siger jo Kolding.

Vildt du som så rutineret bruger ikke har opdaget pigerne flytter rundt...  :wink:

Tak for anmeldelsen om end den er kort. Så må folk spørge ind, hvis de vil vide mere...  

/ Western.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Western skrev, for 3 minutter siden:

Vildt du som så rutineret bruger ikke har opdaget pigerne flytter rundt...  :wink:

Tak for anmeldelsen om end den er kort. Så må folk spørge ind, hvis de vil vide mere...  

/ Western.

Haha jep, jeg ved ikke helt hvad pigerne synes om, at man beskriver hele seancen? Kan være de slet ikke har noget imod det selvfølgelig. 

Kan sige, at jeg følte mig meget set, og alle dele af mødet var vidunderligt. Hun var nærværende og bruge sin krop rigtig flot. Der var desuden et spejl derinde, så man kunne se fra alle vinkler. ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Western skrev, for 2 minutter siden:

Vildt du som så rutineret bruger ikke har opdaget pigerne flytter rundt...  :wink:

Tak for anmeldelsen om end den er kort. Så må folk spørge ind, hvis de vil vide mere...  

/ Western.

Hahaha. tjah, joh. Jeg læste "for lidt tid siden", som tidligere i dag, hvor noget tid siden ville have været dage/uger og lang tid siden måneder. Men der kan man jo åbenbart tage fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
SolidSuper22 skrev, for 18 minutter siden:

Som sagt var det lidt tid siden.

OK, det forstod jeg så som tidligere i dag.

SolidSuper22 skrev, for 7 minutter siden:

jeg ved ikke helt hvad pigerne synes om, at man beskriver hele seancen?

Nu laver du jo ikke en anmeldelse for pigerne men af pigerne. Så hvad de mener er sekondært.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har virkelig brug for at vi laver en folkebevægelse for at få denne kvinde tilbage til København! Baseret på hendes billeder er hun den perfekte GP for mig og jeg kunne desværre ikke besøge hende sidst hun var her. Hver gang jeg spørger hende om hun kommer tilbage ignorerer hun spørgsmålet. Hvis der måske er flere end mig der spørger kan det være hun overvejer det!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...