Hop til indhold
Idefix

Odense, Pasook Wellness Thai Massage, Kochsgade

Recommended Posts

Idefix skrev, for 21 timer siden:

Nogen der har erfaring med dette sted på Kochsgade, hvad tilbyder de af massage og er der mulighed for B2B og FP mv.?

du kan få alt der. nede i kælderen

Del dette indlæg


Link til indlæg
sexaddict skrev, for 6 timer siden:

Er det stadig de samme 2 piger, der arbejder der - eller er der sket udskiftning?

Det er stadig de samme to. 
du kan få det hele.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ronaldo skrev, for 1 time siden:

Det er stadig de samme to. 
du kan få det hele.

 

-Og til en meget fair pris;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
SeriøsXXX skrev, for 19 minutter siden:

Findes der nogle anmeldelser på "alt det" man kan få i kælderen, og evt billeder, oplysninger om de to ? :rolleyes:

Jeg har været der 2 gange -og hver gang skal jeg love dem jeg ikke vil skrive om dem på nettet... -Og de spørg begge om jeg "har skrevet på nettet om dem" ved ankomsten. Begge gange fik jeg fp 1 time. (tror jeg har skreven en anmeldelse, og fik også straks, at vide, at det ønskede de ikke! af en anden kunde, men det er ikke alt de kan/skal bestemme;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 5 timer siden:

Jeg har været der 2 gange -og hver gang skal jeg love dem jeg ikke vil skrive om dem på nettet... -Og de spørg begge om jeg "har skrevet på nettet om dem" ved ankomsten. Begge gange fik jeg fp 1 time. (tror jeg har skreven en anmeldelse, og fik også straks, at vide, at det ønskede de ikke! af en anden kunde, men det er ikke alt de kan/skal bestemme;-)

Nej men hvis de frabeder sig omtale, så respekterer man det naturligvis!!

Det kunne jo være pigerne også ønsker en form for diskretion i deres arbejde, hvis de feks har familier eller andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære brødre. Hvem er Eroguide.dk til for? 

Jeg mener bestemt at det er os, der bedømmer og beslutter om en oplevelse skal deles her. 

Det er venligt at lytte til en GP, og evt. følge hendes ønske, men siden her, den er for os! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 9 minutter siden:

Kære brødre. Hvem er Eroguide.dk til for? 

Jeg mener bestemt at det er os, der bedømmer og beslutter om en oplevelse skal deles her. 

Det er venligt at lytte til en GP, og evt. følge hendes ønske, men siden her, den er for os! 

Det er fuldstændig korrekt, jeg tror heller ikke at de piger der får en dårlig anmeldelse er interesseret i at få en sådanne. Hvis det er af hensyn til pigens bagland, så bør pigen nok overveje om det hun laver er det rigtige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 19 timer siden:

Kære brødre. Hvem er Eroguide.dk til for? 

Jeg mener bestemt at det er os, der bedømmer og beslutter om en oplevelse skal deles her. 

Det er venligt at lytte til en GP, og evt. følge hendes ønske, men siden her, den er for os! 

Ja den er for"" OS"!   Som  er en flok af Nick Names .  Plus ,   et af de mest brugte spørgsmål ,under anbefalinger  er  : Er stedet diskret , kann jeg parkere diskret,

Eller skal  jeg komme i bamse/ kyllingen dresset. Så respekt  !   er en selvfølge !!! eller !.

Herefter  opfordre jeg til , vi går til Debat eller hyggesnak  .  Da vi er kommet til målet , som kaldes afsporing .

Men vil gerne sige  . Deres massage er blandt de bedre , af dem jeg har prøvet på Fyn   . Som drejer sig og ca  8 parlour  , gennem 10 år , når jeg opholdt mig i DK .

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Langesen skrev, for 22 timer siden:

Kære brødre. Hvem er Eroguide.dk til for? 

Jeg mener bestemt at det er os, der bedømmer og beslutter om en oplevelse skal deles her. 

Det er venligt at lytte til en GP, og evt. følge hendes ønske, men siden her, den er for os! 

Ja det har du helt ret i.... Men hvis nu pigerne pænt frabeder sig omtale af den ene eller anden grund, så er det min klare holdning at man som udgangspukt respektere det. Det er ikke mit indtryk at stedet er kendt for dårlig service. For det andet er det ikke omtale i sig selv, men omtale ift hvad der tilbydes ekstra, som de frabeder sig. Jeg har personligt selv skrevet en meget positiv anmeldelse, men blev venligt bedt om at stoppe med den del aht deres privatliv. Det har jeg selvfølgelig respekteret.

Tror ikke du er helt klar over hvor meget du kan ødelægge med den holdning du har! Jeg mener respekten må gå begge veje, uanset hvem eroguide er til for!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om de kræver tidsbestilling eller om man bare kan smutte og prøve ad? Er ret spontan her for tiden med at besøge thai stederne. Nogle kræver tidsbestilling, andre gør ike. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardWorker skrev, for 8 timer siden:

Nogen der ved om de kræver tidsbestilling eller om man bare kan smutte og prøve ad? Er ret spontan her for tiden med at besøge thai stederne. Nogle kræver tidsbestilling, andre gør ike. 

du kan godt komme uden tid

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...