saintsandsinners 2 Skrevet 4. Februar, 2024 Besøgte i dag denne søde lidt ældre dame i Fredericia: https://annoncelight.dk/showad/319876 Hun giver en fantastisk og grundig massage uden den sædvanlige pirring. Det er kun når trolden ligger i vejen at hun støder ind i den. Når massagen er overstået bliver alt fokus rettet på den førnævnte trold og den massage har hun også 100% styr på. Inden hun startede på håndtrolden tog hun kjole og bh af, så jeg havde adgang til hendes bryster. Sagde hun gerne måtte lege lidt med det første hul fra nakken, så hun tog en handske på og stak en finger op i papegøjen. Det gjorde ikke oplevelsen dårligere. Meget fair pris. Håndtrolden var 200 oven i massagen Hun startede for 3 måneder siden og har desværre ikke haft særligt meget at lave, så jeg håber der er flere der vil besøge hende. Det ligger i kælderen og man skal ind til venstre. Der ligger nemlig også en thai massør til højre. Spurgte inden om hun tilbød andet end massage og håndtrold, men det lød ikke sådan. Da dagens udløsning var overstået sagde hun dog at jeg havde en flot krop og næste gang ville hun voldtage mig - hvilket jeg selvfølgelig gav hende lov til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thailover1 10 Skrevet 5. Februar, 2024 Det er nærmere 3 år siden hun startede. Men godt du havde en god oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
saintsandsinners 2 Skrevet 5. Februar, 2024 Det var bare hvad hun fortalte mig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanløven 4 Skrevet 7. Februar, 2024 saintsandsinners skrev, den 4.2.2024 at 17:23: Besøgte i dag denne søde lidt ældre dame i Fredericia: https://annoncelight.dk/showad/319876 Hun giver en fantastisk og grundig massage uden den sædvanlige pirring. Det er kun når trolden ligger i vejen at hun støder ind i den. Når massagen er overstået bliver alt fokus rettet på den førnævnte trold og den massage har hun også 100% styr på. Inden hun startede på håndtrolden tog hun kjole og bh af, så jeg havde adgang til hendes bryster. Sagde hun gerne måtte lege lidt med det første hul fra nakken, så hun tog en handske på og stak en finger op i papegøjen. Det gjorde ikke oplevelsen dårligere. Meget fair pris. Håndtrolden var 200 oven i massagen Hun startede for 3 måneder siden og har desværre ikke haft særligt meget at lave, så jeg håber der er flere der vil besøge hende. Det ligger i kælderen og man skal ind til venstre. Der ligger nemlig også en thai massør til højre. Spurgte inden om hun tilbød andet end massage og håndtrold, men det lød ikke sådan. Da dagens udløsning var overstået sagde hun dog at jeg havde en flot krop og næste gang ville hun voldtage mig - hvilket jeg selvfølgelig gav hende lov til Hun har været her i over 30 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hanløven 4 Skrevet 7. Februar, 2024 Hun har været glædespige i over 30 år og er på sine gammel dage begyndt kun at give massage hun er jo tæt på de 70 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg