Hop til indhold
Rejuvenation

Sex Workshop med Slavinde for 4-5 Mænd – Fredag den 9. Februar kl 17 til 19. Kgs Lyngby

Recommended Posts

De fleste kvinder tænder på en mand der kan tage kontrol og ved hvordan han skal håndtere hende. Med min slavinde Maria som vores levende sex dukke vil jeg vise en lille gruppe mænd følgende: 

-    Hvordan binder man hende mentalt og fysisk og får mest muligt nydelse fra hende?  
-    Hvordan tilfredsstiller man hende og få hende i en seksuel trance? 
-    Hvordan giver man hende kommandoer og får hende til at lystre? 
-    Hvordan styrer/ejer man hendes orgasme og får mest muligt glæde af den?
-    Hvorfor er kan man ikke have en slave hvis man selv er slave af sin pik og hvordan får man styr på det? 

Ud over det kommer vi også ind på positiv ydmygelse, slave træning, en slave som møbel og jeg demonstrerer gerne hvordan jeg får hende til at sprøjte. Har du spørgsmål eller andre områder du ønsker at vi skal dække, siger du til. Alle spørgsmål er velkomne og der er ingen tabuer. 

Her finder du en evaluering efter vores tidligere arrangement. 
https://www.eroguide.dk/forum/topic/179424-sex-workshop-med-det-hele-for-2-5-mænd-–-24-jan-kl-17-til-19-kgs-lyngby/?tab=comments#comment-1579771

Her finder du flere billeder og mere info om os
https://annoncelight.dk/showad/394281

SEKSUEL INTERAKTION
Under mødet er det muligt at røre Maria og der er også aktiviteter hvor vores gæster kan interagere seksuelt med hende. Skulle du under arrangementet få lyst til at komme kan du slutte af med at tage et kondom på og afprøve vores levende sexdukke. Vi har kondomer som svarer til Europæisk normal størrelse. 

STED: Vi er ikke i et bdsm rum, men i en lille hyggelig lejlighed på kvisten i vores hus i Lyngby. Du kan ankomme og tage afsted helt diskret. 
DATO: Fridag den 9. februar 2024 kl. 17 til 19. Kan du ikke den dag er du velkommen til at skrive alligevel. Vi laver muligvis en opfølgning senere hen. 
ADRESSE: Kongens Lyngby (adresse får du på dagen)
MARIAS PROFIL: 29 år, 60 kg, 170 cm. Hun har et meget stærkt sex drive og elsker at få besked om hvad hun skal gøre. Hun kan også lide at danse, massere (lingam-massage) og nyder også at spille rollespil. Hun er ikke til hård smerte eller til anal, men hun kan godt lide hård sex. Dog ingen sex uden kondom. 
PRIS: 1000 kr. Det skal understreges at pengene går til Maria og at jeg ikke tager penge for at facilitere dette møde. Det giver en god dynamik i vores forhold når jeg viser hende frem og der er få ting hun nyder mere end at være en sex-dukke. 
DIG: Du er superrenlig, ikke svært overvægtig og reflekteret omkring din seksualitet. 
OM MIG: Jeg er heteroseksuel og har i en del år levet i en polyfamilie med 3 kvindelige partnere. Ud over det har jeg en periode haft mit eget harem og har i 25 år arbejdet med at hjælpe både mænd og kvinder med at stimulere deres partnere og udleve deres fantasier. I over 20 år har jeg også fungeret som foredragsholder og terapeut. 

DIN HENVENDELSE: 
Skriv din højde, alder, vægt og skriv gerne hvis der er noget specifikt du gerne vil have ud af at medvirke. Alle henvendelser behandles fortroligt og alle får svar.

Mvh
Jonas & Maria
[email protected]
 

  

new_workshop.jpeg

Redigeret af Rejuvenation
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...