Hop til indhold

Recommended Posts

Spændende pige. Hun skal da helt sikkert besøges når der er plads i kalenderen. Indtil da kunne det da være fedt at få noget mere info. Jeg kan ikke umiddelbart finde hendes billeder på Tineye eller Yandex, så jeg krydser fingre for at hun er ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser godt ud. 

MEN.. billederne er AI skabt på den ene eller anden måde. Se fx. de 2 fotos med gelænderet. Der ene ender det i en lodret stang. Der andet nogle tynde burde vandrette stænger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Panda

Godt set, det der med gelænderet. Og det er jo rigtigt når man ser efter, der er noget galt.

Jeg skal i hvert fald ikke have en eller anden AI til at guffe min bambus, det er helt sikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har været forbi….og det viste sig at være Katerina som gemte sig bag billederne. Det viste sig også at Otilia slet ikke findes…hahaha

Redigeret af dhnmdst

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 12 minutter siden:

Jeg har været forbi….og det viste sig at være Katerina som gemte sig bag billederne. Det viste sig også at Otilia slet ikke findes…

Gad vide hvorfor en pige som hende vælger at gøre sådan noget? Er Katerina ikke rimelig populær?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guffel skrev, for 7 minutter siden:

Gad vide hvorfor en pige som hende vælger at gøre sådan noget? Er Katerina ikke rimelig populær?

Jeg ved det ikke….synes det er tosset, specielt når hun er så smuk. Ingen grund til at gemme sig bag falske billeder….

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...