Hop til indhold

The new girl in town❤️REVOLUT - Herning

Featured Replies

Skrevet

❤️The new girl in town❤️REVOLUT or Chesii payment❤️

Jeg havde set mig lidt varm på denne brunette, og får let og hurtigt aftalt en tid med hende en hverdagsaften central i Herning.

Jeg havde aftalt 15 min som på hendes prisliste koster 700 kr. Da jeg ankommer til stedet skriver jeg til hende og bliver bliver lukket ind og jeg går op at trappen indtil en stemme kalder, så jeg må lige en ekstra etage op.
Jeg kommer ind af lejlighed og bliver bedt modtaget af en rigtig flot pige, meget flotte end forventet. Jeg bliver bedt om at tage sko af så vi kan liste ind i hendes rum, hvor det skulle forgå. Da betalling skulle ske spørger jeg om Resolut er ok, da det står i annoncen. Så hun går ud af rummet for at hente sin private telefon på et andet værelse ved siden af tror jeg! Men hun kommer tilbage sammen med en fyr som står med sin mobil i hånd for at modtage betalingen. Jeg må sige at jeg blev lidt befippet da det har jeg aldrig prøvet før og har da besøgt en del piger gennem tiden. Min hjerte kørte på overtryk da jeg hun egentlig så rigtig sød og dejlig ud, men fyren tilstedeværelse virkede altså for akavede for den videre aftalte om sjovt samvær og endvide også en dæmper på min liderlighed. 
Jeg valgte at gå og da jeg komme ud af døren kunne jeg høre en masse palaver blandt dem på den anden side af døren. Jeg har gået og tænkt på det siden. Kan hun være udsat for trafficking eller om hendes kæreste blot modtager betalingen?

Hvad tænker i og hvad havde i gjort i min situation.

God søndag.

Mit indlæg kunne af en årsag ikke oprettes under anmeldelser så derfor her.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.