Hop til indhold

Recommended Posts

Hej, besøgte igår Ungarske Sofia:

https://annoncelight.dk/showad/395286

Ved ikke om alle billederne er af hende, men det ene med ansigt er hende man møder, selfølgelig pyntet men man kan sagtens se at det er hende, også på tatoveringerne. Hvis man beder om det, sender hun et selfie. Hun sagde til min at hun er 25 år gammel, og det tror jeg passer meget godt. Hun er lidt erotisk buttet, men pæn krop med et pænt ansigt.

Jeg havde bestilt 30 min og kommer til adressen i Aalborg(Hasseris) som er et almindeligt hus, hvor jeg også har besøgt andre piger, så det er egentlig meget fint og diskret nok til mig. 

Nå vi kommer ind i hygge rummet og får afregnet. Vi smider begge tøjet og hopper op i sengen og så begynder hun på et blowjob som ikke er det bedste, hvor hun bruger en del hånd. Så kommet vi til sexen, hvor hun ikke har den største indlevelse. Jeg kneppet hende kort tid i fissen i forskellige stillinger. Så tager jeg hende i røven og der tager hun okay fra. Jeg kunne fint støde i bund og give den gas, også i diverse stillinger. Jeg slutter med at komme hende dybt oppe i røven. Hun har ikke den store indlevelse men hun er sød og flink, og hun tager også villigt imod pik i alle huller.

Så alt i alt en okay besøg, men så heller ikke mere end det. Ved ikke om jeg besøger hende igen, for synes ikke jeg kom helt op at ringe. Ikke at det var dårligt, men det var nok indlevelsen der manglede. Men hvis man søger en ok pæn pige som bare tager imod pik i alle huller er hun egentlig ganske ok.

Jeg havde bestilt 30 min og var nok ude igen 20 min efter. Jeg var jo kommet og var egentlig tilfredse så synes ikke jeg havde behov for at være der længere. Jeg havde jo fået det jeg kom efter, nemlig en hurtig tømning i hendes røv. Det skal siges at hun ikke skyndte på mig på noget tidspunkt, så det er ikke hendes skyld, jeg ikke var der længere tid.

Hvis der er nogle spørgsmål, er i velkommen til at spørge her eller i privat besked.

God dag derude:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...