Hop til indhold

Recommended Posts

Hej alle sammen.

 

https://annoncelight.dk/profile/Sogood

Hende var jeg på besøg ved i går, og hvor skal hun bare ha stor ros.

Lagde ud med massage. vi begge 2 var nøgne (selvføgelig) og hun en rigtig lækker kvinde, som man glæder sig til at sex med. efter massage vil jeg gerne slikke hende og det vil hun også ha, hun sagde at jeg skulle være meget forsigtig og ikke slikke for hårdt. okay tænke jeg og og begyndte at slikke hende, som hun ønske det af mig. Og jeg måtte ha gjort det rigtig, fordi hun på ingen tidpungt sagde stop eller skubbet mig væk, med det resultat at hun var, fuldstændig  våd og klar til samlege. hun vil dov lige være sikker på, at smørgesel nok på. (lidt glidecrem på) som hun sagde, jeg er lidt stor. 

Jeg må indrømme, at jeg holdte ikke ret længe. Og det lang tid siden at jeg er kommet på den måde. for "hvorfor ved jeg ikke" men jeg ned på gulvet og stå, men måtte holde mig i armmene, fordi at mine ben eksede under mig. Waow!! siger jeg bare.

De stærkeste anbefaldinge her fra.

M.v.h. WCL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en fin anmeldelse. Hvis du fremover vil hjælpe undertegnede og andre i samme situation, vil det være befordrende, hvis du i overskriften indikerer, hvor i landet vi befinder os.

Jeg er nemlig afhængig af de gule trambusser og de kører ikke så langt fra mit udgangspunkt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det lyder da ikke så ringe endda - sådan på godt jysk - Måske man skal finde en tur til Fredricia endda :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden lille ting: Der er nu 2 piger på annoncen med profilnavnet Sogood, Bella og Nana. Hvilken af pigerne var det du besøgte, hvis det var en af dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...