Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Emmalie hos Romantica for en uges tid siden.

Ringede en times tid før og aftalte en tid, bestilte en halv time til 1.100,-

Emmalie er som på hendes billeder en rigtig sød lille nips, lige efter min smag  :smile: 

Efter betaling var ordnet gik vi straks i gang med at nusse og kæle, hun havde intet i mod berøring og kys overalt på hendes lækre krop.
Hun tog trusserne af efter nogle minutter og hun fik en ordentlig slikketur, lækker lille stram mis som også fik et par fingre op.
Herefter gummi på banditten og hun suttede løs et stykke tid. Dejligt, og kunne mærke hun brugte tungen om hovedet mens hun suttede.
Hun vendte sig om til en 69´er hvor hun grådigt kørte underlivet rundt over mit ansigt mens jeg havde et fast greb om hendes lille røv og hun suttede ivrigt løs imens.

En hurtig tur i missionæren, hende en tur øverst og til slut fik den gas bagfra, lækkert  :-P 
Da jeg fornemmede tiden var ved at være gået og jeg ikke var kommet endnu, fik jeg hende til at gøre mig færdig med hånden, det har hun helt styr på.
Da jeg netop var kommet bankede det på døren, så perfekt timing  :wink: 

Alt i alt en rigtig sød og dejlig ung pige, med en lækker lille krop og pænt ansigt.
Kunne sagtens finde på at besøge hende igen.

 

Link: http://www.romantica.dk/pigerne/emmalie

 

 

Red.: Ups fik postet i forkert forum, vil en MOD flytte det til Sjælland tak? :cool:

Redigeret af Den erfarne

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kva

har været på hende 2 gange begge gange fik jeg lov til at kysse hende, ikke dybe kys men alligevel, plus jeg prøvede at ta fat om halsen på hende og det havde hun intet imod, så hvis man går rigtigt til værks så er hun klar på BC og fingre i røven.. hun vil meget gerne kneppes hårdt selv hun er så lille. fik lov til at kneppe hende bagfra stående mens hun lå på gulvet så man kom HELT i bund… glæder mig allerede til næste gang. Drømmen er hende og christina sammen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...