Hop til indhold

Miya ...

Featured Replies

Skrevet

Melissa shade til mig I går at hun er rejst hjem… hun kommer sikkert igen…

Skrevet

Ved godt denne tråd handler om Miya. Men er der nogen der kan fortælle mig om denne pige er Natasha fra samme crew eller en ny pige med samme navn samme sted. Der er en tilsvarende Nympho-profil hvor det ene af billederne er den anden Natasha. 

Skrevet
Waverider skrev, for 14 timer siden:

Ved godt denne tråd handler om Miya. Men er der nogen der kan fortælle mig om denne pige er Natasha fra samme crew eller en ny pige med samme navn samme sted. Der er en tilsvarende Nympho-profil hvor det ene af billederne er den anden Natasha. 

Hej Waverider,

Profilerne i begge links drejer sig om den Natasha som har været på hold med Melissa i flere år. Jeg besøgte Natasha i weekenden, og har skrevet en review.

God dag. 

Skrevet
Tttorben skrev, for 4 timer siden:

Hej Waverider,

Profilerne i begge links drejer sig om den Natasha som har været på hold med Melissa i flere år. Jeg besøgte Natasha i weekenden, og har skrevet en review.

God dag. 

Ok, hvis ikke det havde været for billede 7 i nympho-profilen og den enslydende profiltekst, så ville jeg ikke have troet der var tale om samme pige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.