Hop til indhold
Guest Lsman

Flere fyre for dummies

Recommended Posts

Guest Lsman

Hej. De sidste par år er der en fantasi der er vokset på mig. At se min kæreste få sex af andre mænd. At se hende blive gennemkneppet og så selv at deltage. Det er desværre en ting der må blive i fantasiens verden. Indtil jeg kom til at tænke på noget der næsten er ligeså godt. At se en glædespige som jeg på alle måder nyder at være sammen med blive taget af andre mænd og så selv at kneppe hende.

Men hvordan finder man andre mænd? Skriver i vare ud i æteren og håber på det bedste? Eller har i en måde at selektere på?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Lsman,

hvis du har det på samme måde som jeg, så skal det være en pige man holder af, ellers får man ikke den dér ur-liderlighed (fortrænge den fremmede sæd), der er så fed. Enten skal du overtale din kæreste ved at betone, at det er din kærlighed til hende, der driver det og så skal det jo helst være en fyr/fyre som hun tænder på. Eller også må du finde en elskerinde, der er med på det, og som du holder tilstrækkeligt af.

Når det er på plads, kommer det svære: At finde en ordentlig mand, der holder sin aftale og som er tilstrækkelig lækker i pigens øjne. Og få det hele til at passe sammen en aften, hvor alle kan og har lyst. Det gør tilsyneladende ingen forskel om du vil betale eller ej; Mændene er lige umulige at lave aftaler med. 4 ud af 5 er fusere.

Der var for nogle år siden en pæn, yngre, veludrustet fyr, der tilbød sig og som man kunne lave holdbare aftaler med. Han annoncerede vist også med en pige, så man kunne lege med dem som par.

Ellers må du i swingerklub eller oprette en profil på deres hjemmeside, for der er de langt fleste seriøse.

 

Held og lykke - og giv gerne en tilbagemelding :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lsman skrev, den 3.2.2024 at 16:33:

Men hvordan finder man andre mænd?

Det er lettere at deltage i et arrangeret gb.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...