MalleDegrain 19 Skrevet 3. Februar Besøgte hende her, https://annoncelight.dk/showad/394380 lidt foranlediget af de fine anmeldelser af Lana.. troede de var et slags team. Men nej, kunne allerede i døren se hun så noget ældre og træt ud end billederne, men ikke fed eller decideret grim. Jeg burde ha vendt om, i know, men tænkte det kunne være hun opvejede den manglende udstråling i sengen. Men nej, hun smed morgenkåben, og er ret sikkert mere end de 24, bare en trist figur, og hun har absolut intet engagement. Lugtede af sved, og ved ikke præcist hvad hun lugtede af fra skridtet, men frisk er ikke det første ord der falder mig ind. Hun tilbyder samme setup som Lana med ingen kondom og anal, men intet ved hende lokkede for at droppe kondom, tværtimod så insisterede jeg for første gang på at få et på. Hun opgav at få mig til at komme, kunne knapt holde den rejst i den blanding af udefinerbare lugte og træt udsigt. Og trods at have lagt 1200, så havde jeg det fint med at komme hurtig ud af døren igen Tænker bare " hvornår fanden lærer jeg ikke at betale før jeg har set hvad morgenkåben gemmer" !! 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nybegynder6 42 Skrevet 3. Februar Hun har gået under flere navne, bl.a. Sofia og Mira. Jeg besøgte hende sidste år på denne annonce: https://annoncelight.dk/showad/391675 Og det var samme dårlige oplevelse. Rigtig dårligt blowjob og rigtig meget med hånd. Og da jeg kneppede hende spredte der sig en fæl lugt fra hendes fisse. Så jeg fik hurtigt afsluttet og kom ud af døren. Der eneste positive er at billedet hvor man kan se ansigtet er hende man møder. Hun kan slet ikke lide det hun laver, så vil ikke anbefale at besøge hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MalleDegrain 19 Skrevet 4. Februar Ja hendes billede med tatoveringer er hende, dog er ansigtet retoucheret rigeligt og det er en noget ældre udseende kvinde man møder. De har skiftet billeder af kroppen på annoncen, men hvis det er hende, så er de mindste år gamle. Mere mager-slatten nu end den spændstige krop på billederne antyder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Linden 17 Skrevet 4. Februar MalleDegrain skrev, den 3.2.2024 at 01:15: Besøgte hende her, https://annoncelight.dk/showad/394380 lidt foranlediget af de fine anmeldelser af Lana.. troede de var et slags team. Men nej, kunne allerede i døren se hun så noget ældre og træt ud end billederne, men ikke fed eller decideret grim. Jeg burde ha vendt om, i know, men tænkte det kunne være hun opvejede den manglende udstråling i sengen. Men nej, hun smed morgenkåben, og er ret sikkert mere end de 24, bare en trist figur, og hun har absolut intet engagement. Lugtede af sved, og ved ikke præcist hvad hun lugtede af fra skridtet, men frisk er ikke det første ord der falder mig ind. Hun tilbyder samme setup som Lana med ingen kondom og anal, men intet ved hende lokkede for at droppe kondom, tværtimod så insisterede jeg for første gang på at få et på. Hun opgav at få mig til at komme, kunne knapt holde den rejst i den blanding af udefinerbare lugte og træt udsigt. Og trods at have lagt 1200, så havde jeg det fint med at komme hurtig ud af døren igen Tænker bare " hvornår fanden lærer jeg ikke at betale før jeg har set hvad morgenkåben gemmer" !! Sådan har jeg ikke oplevet hende. Sød og velduftende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DenGladePik 1 Skrevet 5. Februar MalleDegrain skrev, den 3.2.2024 at 01:15: Besøgte hende her, https://annoncelight.dk/showad/394380 lidt foranlediget af de fine anmeldelser af Lana.. troede de var et slags team. Men nej, kunne allerede i døren se hun så noget ældre og træt ud end billederne, men ikke fed eller decideret grim. Jeg burde ha vendt om, i know, men tænkte det kunne være hun opvejede den manglende udstråling i sengen. Men nej, hun smed morgenkåben, og er ret sikkert mere end de 24, bare en trist figur, og hun har absolut intet engagement. Lugtede af sved, og ved ikke præcist hvad hun lugtede af fra skridtet, men frisk er ikke det første ord der falder mig ind. Hun tilbyder samme setup som Lana med ingen kondom og anal, men intet ved hende lokkede for at droppe kondom, tværtimod så insisterede jeg for første gang på at få et på. Hun opgav at få mig til at komme, kunne knapt holde den rejst i den blanding af udefinerbare lugte og træt udsigt. Og trods at have lagt 1200, så havde jeg det fint med at komme hurtig ud af døren igen Tænker bare " hvornår fanden lærer jeg ikke at betale før jeg har set hvad morgenkåben gemmer" !! Jeg besøgte Lana også, må sige det ikke var en god oplevelse. Kunne overhovedet ikke få rejsning, og hun sagde yderligere "No anal", selvom hendes profil siger det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg