Hop til indhold

Dejligt Besøg hos Simone Sky SeductionGirls

Featured Replies

Skrevet

Havde her til aften fornøjelsen af at besøge Simone Sky hos SeductionGirls i Rødovre. Hun er ret ny i branchen, og jeg blev tiltrukket af hendes profiltekst, og ikke mindst hendes store naturlige G skåls bryster. Jeg mødte op på adressen, og blev først vist ind i rummet hvor seancen skulle foregå. Kort derefter kommer Simone ind ad døren. Vi får afregnet, og kort efter begynder en dejlig seance. Hun har en dejlig personlighed, er let at snakke med, og har været en dejlig krop med smukke kvindelige former. Hvis man er til store naturlige bryster, så ville hun være et oplagt valg. Vi fik hurtigt en god fornemmelse af hinanden, og jeg syntes at vi havde en rigtig god kemi sammen. Jeg fik virkelig en skøn oplevelse med kropskontakt, nærvær og en passioneret kvinde ved min side. Simone er virkelig et behageligt selskab, og jeg kommer gerne igen på et senere tidspunkt. Håber at i vil tage godt i mod hende. Hun er en skøn lækkerbisken...

• 2 weeks later...
Skrevet
jnpzx457 skrev, den 2.2.2024 at 21:45:

Hvis man er til store naturlige bryster, så ville hun være et oplagt valg.

Er hendes bryster virkelig naturlige? De ser virkelig dejlige ud, men brystvorternes placering gør, at jeg tænker, at de må være hjulpet på vej?

Skrevet
  • Author
CPHX skrev, for 2 timer siden:

Er hendes bryster virkelig naturlige? De ser virkelig dejlige ud, men brystvorternes placering gør, at jeg tænker, at de må være hjulpet på vej?

Ja, de er 100 procent naturlige. Det kan jeg bevidne. Hendes brystvorter er meget flotte, og bliver hurtigt stive ved kærlig berøring. Der var intet kunstigt eller mistænkeligt ved de bryster. Tværtimod er de nok de flotteste jeg har set i lang tid. Glæder mig til at besøge Simone Skye igen. 

Skrevet
jnpzx457 skrev, for 7 minutter siden:

Tværtimod er de nok de flotteste jeg har set i lang tid.

De er virkelig flotte! Jeg må se at komme afsted :)

Skrevet
  • Author
CPHX skrev, for 1 minut siden:

De er virkelig flotte! Jeg må se at komme afsted :)

Ja, du må se at få besøget Simone. Hun er helt klart et besøg værd. Store naturlige G skåls bryster er ikke så almindelige i branchen, så når man har muligheden, må man slå til. Har også engang besøgt Luca, der også har nogle flotte bryster. Men Simone Skye skulle du tage og besøge. Så må du give et referat om din oplevelse...

• 1 month later...
Skrevet

Er der flere der har været forbi den flotte kvinde som kan give deres besyv med ?

• 11 months later...
Skrevet

Hun er lækker, sød, smilende  og en rigtig sex bombe.

Hun kysser godt og tager den dybt.

Dejlig stram og vidunderlige bryster.

Kommer jeg igen ? Ja tak

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.