Hop til indhold

Recommended Posts

pas med det I får en adresse til hotel i Kolding, og så vil der komme en og hente penge inden I får værselnummer. heldig vis nåde jeg ikke så langt, men har anmeldt profilen med billede af SMSèr 

https://annoncelight.dk/showad/395322

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu bor jeg jo langt fra Kolding, - men med de scam metoder, kunne man så ikke lave aftalen, hurtigt samles en tre fire stykker, og så lære "knægten" lidt god opførsel?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 5 timer siden:

.........kunne man så ikke lave aftalen, hurtigt samles en tre fire stykker, og så lære "knægten" lidt god opførsel?? 

@Milner ser vi ikke mere til i rigtig lang tid grundet opfordring til selvtæg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev også til den profil igår, men valgte at stoppe efter en besked for så her, og har idag fået en besked med "Til (mit navn)" etc, om at jeg havde lavet en aftale og ikke var mødt op og eftersom de ikke kan sende inkasso opkræver de et vidst beløb igennem sms korrespondecen som jeg skal betale, med senest tilbagemelding i aften kl 18, så er helt klart en scam

Del dette indlæg


Link til indlæg

NBS denne besked fik jeg også og det er. "alt andet end sjovt at modtage sådan en besked" første besked jeg sender retur er. :hvis der nogle der skulle melde det til nogle, så er det hvis mig, og det der, det kommer til politet nu: der snakker jeg så med politi på 114.  imens kommer der 2 beskeder. (1. besked) Vi afslutter denne her med det samme se venligst bort fra opkrævelsen. (2.besked)vi kunne afslutte dette på de 1200 kr. som aftalt. ville være mest retfærdigt. (nu er jeg så færdig at snakke med politiet, og svare) Jeg har lige snakket med politiet og har fundet ud af at, at det er en taletidkort der er på. Og har aftalt at jeg skal gemme smsèr lang tid og hvis I sender beskeder på andet nummer så skulle jeg dig/ jer.

 

Jeg må indrømme , at jeg hammer bange da det stod på. og at betjenten skal ha tusind tak for køle mig ned. bland andet ved at sige, du har jo ikke fået noget servise.det er jo rigtig.

 

Nu tænker jeg bare lidt højt: kunne det være muligt at eroguide.dk lavet en guide, sådan at andre der kommer i denne situation, kan blive indstrureter og hjælpet på rette vej??

M.v.h. WCL

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...