Hop til indhold
Jonze

erfaringer med forhudsindsnævring

Recommended Posts

jeg sidder i pikkesaksen, prøver pt at smøre noget diproderm på dillermanden og vil meget nødigt miste den elskede forhud. hvad er jeres erfaringer omkring dette og evt operation?? :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det mest smertefulde jeg har oplevet, men er VIRKELIG blevt glad for min nye bedste ven ;) Jeg kigger på den dagligt og synes det er  det smukkeste :D Derudover har jeg kun oplevet at pigerne har været glade, i starten er så ultra følsom men det bliver bedre, jeg får bedre orgasmer - før fik jeg størt set kun udløsning, men jeg har været i alle stadier, fra den var normal - til forsnævring (grundet uheld :P ) til nu at være omskåret.

Det var hurtigt og kort fortalt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Funktionæren

Du bliver glad for det bagefter, en forsnævret forhud er ikke godt for noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Led selv af det i mine unge dage, og kom du straks til en kirurg og få det klaret! Den kan både fjernes og eller udvides - tro mig det fortryder du ALDRIG

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har levet med forhundsindsnævring hele mit liv - dog (heldigvis) uden smerter.
Jeg fravalgte en operation og har det helt fint med det.

Fordelen er, at jeg uden problemer holder i timevis med en pige.
Ulempen er, at jeg uden problemer holder i timevis med en pige.

Jeg har aldrig fortrudt at et fravalg var mit valg, men enkelte (typisk unge piger) forstår det ikke og insisterer på at trække forhuden helt ned - og så kræver det lige, at jeg selv justerer og gør opmærksom på, at sådan virker den ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 2 timer siden:

jeg sidder i pikkesaksen, prøver pt at smøre noget diproderm på dillermanden og vil meget nødigt miste den elskede forhud. hvad er jeres erfaringer omkring dette og evt operation?? :oops:

Er det en skade der er sket for nyligt, eller er det noget der er opstået over tid? 
Altså har du fået den fanget i en lynlås (eller lign.) eller er det diagnosticeret af en læge som Phimosis? (Forhudsforsnævring)

- - - - - 

For folk der snubler over tråden her som evt. kan have Phimosis, er der alternativer til operation. 
Her er een som jeg har ikke så få klienter (som praktisk seksualterapeut) der anbefaler og nogle af dem har haft stor glæde af. 
Det er omstændigt, og et langtidsprojekt (relativt set) men smertefrit. 
Der findes flere forskellige "devices". Denne her er en af dem der virker bedst og ikke er hundedyr. Den koster vist under en tusse, og er ret brugervenlig i forhold til andre "modeller" på markedet. 
Det er af ukendte årsager ikke noget jeg har indtryk af at læger og sundhedspersonale kender til og/eller foreslår som alternativ til kirurgiske indgreb. Det er lidt sært at de ikke foreslår det før andet, men det bunder muligvis blot i at de tænker konventionelt og måske slet ikke kender til alternativer. 

Vælger man operation er der "groft sagt" to slags. 
Den ene fjerner man det meste eller al forhuden og den anden lægger man et (eller flere små) snit på langs, og lader huden udvide sig en smule. Det danner dog hos nogle arvæv "på langs", og da folk danner arvæv forskelligt KAN der opstå en slags aflange buler der rent æstetisk for nogle mænd opleves som skæmmende. Der kan også være nedsat eller forhøjet følsomhed på arvæv hos nogle. Det er en mindre invasiv operation, dog og helingen af huden er oftest af kortere varighed. 
Tal med din læge og med kirurgen om hvilken der er bedst for dig. Du ved måske allerede fra gamle skader på huden hvordan du har tendens til at danne arvæv. Det kan være afgørende for hvilken type der evt. er bedst egnet til dig. 

Jeg prøver virkelig ikke at "spille smart" eller agere som læge her. Det er bare min erfaring at ikke alle læger der beskæftiger sig med pikkemænd har lige god indsigt i de forskellige muligheder der rent faktisk er. De er knalddygtige til det de gør, mener jeg - men de kan være lidt polariserede i deres ekspertise, og have en slags forkærlighed for det de selv er gode til... derfor kommer de sjældent med ret mange forslag til behandlinger, er også min erfaring. 

Som altid i bedste mening! 
Kærligst, Eva <3

 

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Eva Nadine

Dét device ser smart ud.
Jeg har selv problemet - har altid haft det, men er kommet et stykke af vejen ved at udvide ...
Véd du om apparatet kan købes i DK og i givet fald hvor ... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Koege30 skrev, for 4 timer siden:

jeg får bedre orgasmer - før fik jeg størt set kun udløsning,

Jeg spørge måske dumt men hvad er forskellen på en udløsning og en orgasme?. Jeg sidder da og er bange for jeg aldrig har prøvet at få en orgasme så :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
sneræven skrev, for 2 timer siden:

 

Véd du om apparatet kan købes i DK og i givet fald hvor ... ?

Mine klienter har købt på Amazon eller på Phimostop.com
Det ser ud til at være billigst at købe det direkte hos dem selv. Prisen er nu lidt højere end for et par år siden, men det er alt muligt andet jo også blevet. 
Har ikke hørt om fysiske butikker der sælger "apparatet". 
Jeg har dem ikke på lager... det kunne jeg måske få, men der er jo ingen mening i at skulle indsætte et ekstra led i købekæden som fordyrer produktet, tænker jeg :) 
Folk skal jo ikke bruge mere end én og det er vist ikke sådan noget man har lyst til at overtage brugt :P

Der findes ret mange "apparater" og produkter til behandling af Phimosis (forhudsforsnævring). Dette er den eneste jeg ligefrem vil anbefale. Det betyder dog ikke at der ikke er andre der virker, men blot at jeg ikke kender til hvor effektive de er eller ikke er ;) 

En google søgning på Phimostop resulterer i ret mange sponsorerede produkter og webshops, hvis man har lyst til at prøve noget andet eller man ikke synes 150 EURO er værd at satse på det:  https://www.google.com/search?q=phimostop 

Lad os da endelig høre her i tråden måske endda, hvis nogen har haft succes eller fiasko med dit eller dat. 
Der er som jeg ofte nævner i nærheden af 80% af dem der læser med herinde der ikke er medlemmer og ikke kan skrive, men blot læser med. De kunne jo også have glæde af at læse både spørgsmål og svar, tænker jeg. 

Kærligst, Eva <3


 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jonze skrev, for 7 timer siden:

jeg sidder i pikkesaksen, prøver pt at smøre noget diproderm på dillermanden og vil meget nødigt miste den elskede forhud.

Hvad er din diagnose? BXO som komplikation til phimosis? Det er vel ikke binyrebarkhormon som "behandling" af forsnævring alene? Og hvorfor helvede spørger du her og ikke hos lægen?

Hvis det er BXO, så er det ikke verdens bedste ide at eksperimentere med selv at udvide en forsnævring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
peterbrusebad skrev, for 15 timer siden:

Jeg spørge måske dumt men hvad er forskellen på en udløsning og en orgasme?. Jeg sidder da og er bange for jeg aldrig har prøvet at få en orgasme så :D

Orgasmen sker i hjernen og udløsningen begrænser sig til kønsorganet 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik løsnet/udvidet min forhud for 30 år siden, og det blev jeg mega glad for. Man behøver ikke få fjernet noget forhud overhovedet. Oftest er det bare et par snit der skal til for at løsne forhuden lidt, så det bliver nemt at rulle forhuden tilbage...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 6 timer siden:

Orgasmen sker i hjernen og udløsningen begrænser sig til kønsorganet 

så har jeg fået en orgasme (håber jeg) hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg led af det som ung. Måske ikk i sværd grad men alligevel. Jeg klarede det ved en gang dagligt at hive forhuden tilbage og efter nogen tid prøvede jeg at gå en hel dag tilbage trukket, så to. Det løste efter hånden problemet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...