Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/236120

Fik en indskydelse en morgen på vej til arbejde, jeg tror sgu.....
Ringede til hende og hun spurgte om det kunne vente lidt. Det kunne det ikke, kører forbi om 10 minutter. OK, hun var klar
Hun er en smule buttet og vil tro omkring 40 Havde nok ikke nået at gøre det vilde ud af make up, men absolut en OK kvinde
Jeg har så svært ved at komme bare ved at blive suttet. Så jeg bestilte en halv time til 800
Hun begyndte at sutte og det var dejligt. Jeg tænkte at så lang tid hun gad blive ved, så ville jeg bare nyde det. Så kunne jeg altid afslutte med at kneppe hende og komme der.
MEN det begyndte at rykke i pikken og så kom jeg i munden på hende.
Absolut en dejlig oplevelse og jeg kunne nemt finde på det igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, 1 time siden:

https://annoncelight.dk/showad/236120

Fik en indskydelse en morgen på vej til arbejde, jeg tror sgu.....
Ringede til hende og hun spurgte om det kunne vente lidt. Det kunne det ikke, kører forbi om 10 minutter. OK, hun var klar
Hun er en smule buttet og vil tro omkring 40 Havde nok ikke nået at gøre det vilde ud af make up, men absolut en OK kvinde
Jeg har så svært ved at komme bare ved at blive suttet. Så jeg bestilte en halv time til 800
Hun begyndte at sutte og det var dejligt. Jeg tænkte at så lang tid hun gad blive ved, så ville jeg bare nyde det. Så kunne jeg altid afslutte med at kneppe hende og komme der.
MEN det begyndte at rykke i pikken og så kom jeg i munden på hende.
Absolut en dejlig oplevelse og jeg kunne nemt finde på det igen

Hun får nærmest også kun positive anmeldelser … så måske man skulle frekventere damen . Hvordan er det hos hende , møder man kun hende ..? Eller render man ind i telefondamer , andre GP’er ..?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, for 22 minutter siden:

Hun får nærmest også kun positive anmeldelser … så måske man skulle frekventere damen . Hvordan er det hos hende , møder man kun hende ..? Eller render man ind i telefondamer , andre GP’er ..?

Mødte kun hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bertil68 skrev, den 2.2.2024 at 14:07:

Hun får nærmest også kun positive anmeldelser

Ja tror det er fordi hun leverer varen! Hun er sød og venlig. Det var faktisk lidt hyggeligt og afslappende!
Der er helt sikkert en masse damer rundt omkring der er yngre, med en sexy krop osv........ men sådan en har jeg også prøvet. En af dem var en ung pige på 18-20 med en krop og udseende der bare sagde WAAAUWWW. Men hun kæftede op og virkede skide uinteresseret og kold! Så vil jeg da absolut foretrække Maja istedet og tror det er samme følelse mange sidder med

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, 1 time siden:

Ja tror det er fordi hun leverer varen! Hun er sød og venlig. Det var faktisk lidt hyggeligt og afslappende!
Der er helt sikkert en masse damer rundt omkring der er yngre, med en sexy krop osv........ men sådan en har jeg også prøvet. En af dem var en ung pige på 18-20 med en krop og udseende der bare sagde WAAAUWWW. Men hun kæftede op og virkede skide uinteresseret og kold! Så vil jeg da absolut foretrække Maja istedet og tror det er samme følelse mange sidder med

Der tror jeg faktisk du rammer ret godt plet., personligt vil jeg hellere møde en der yder en indsats , og virker interesseret med måske lidt ekstra kilo og år , fremfor en ung dødlækker pige på 24, der egenligt ikke gider …

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må desværre meddele at sidst jeg mødte Maja var det en kedelig oplevelse. Hun var ikke rigtig til noget og gik også uden smil på læben 

Jeg fik lov at komme ud over hendes bryster.

Og ja jeg tog bad hos hende så det var ikke pga hygiejne, hun kom med en sø forklaring om hun ikke var rigtig frisk, det var da jeg var på vej hjem 

Hvorfor tager hun så imod kunder

Jeg kommer ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jensen70 skrev, for 1 time siden:

 

Hvorfor tager hun så imod kunder

 

Tja - vi andre er jo nok også kommet til at tage på arbejde en gang imellem , hvor vi egentlig burde ha' blevet hjemme ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 11 minutter siden:

Tja - vi andre er jo nok også kommet til at tage på arbejde en gang imellem , hvor vi egentlig burde ha' blevet hjemme ..

Men du sælger vel ikke kropslige serviceydelser til forventningsfulde gæster, og har en timepris på et par tusinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julius skrev, for 55 minutter siden:

Men du sælger vel ikke kropslige serviceydelser til forventningsfulde gæster, og har en timepris på et par tusinde?

Korrekt ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hello gentlemen

My English is not great but I hope you will understand me.I want to write that I remember the man who described me,on this forum..

 

Jensen70 skrev, den 16.3.2024 at 16:00:

Må desværre meddele at sidst jeg mødte Maja var det en kedelig oplevelse. Hun var ikke rigtig til noget og gik også uden smil på læben 

Jeg fik lov at komme ud over hendes bryster.

Og ja jeg tog bad hos hende så det var ikke pga hygiejne, hun kom med en sø forklaring om hun ikke var rigtig frisk, det var da jeg var på vej hjem 

Hvorfor tager hun så imod kunder

Jeg kommer ikke igen 

 

1. We didn't take a shower together because I don't do that with clients. because my shower is very small and two persons  don't fit in my shower

2.I explained to you that you can't play with one of my breasts because a few days earlier a client  bit me very hard on my breast, so hard that it drew blood and touching it hurts me a lot.I remember it wasn't a problem for you

3.I am not sick in any way, I am healthy in every way, and I am a clean woman, I make sure that my clients also take care of their hygiene when we are together

4.I believe that I always nice welcome   clients ,and say goodbye to them nicely.

5.You know, customers usually come for the right service, if you wanted to talk, you should have said that you didn't come to relax but to talk.

6.I think you judged me unfairly, but you have the right to do so.I am does his job well, customers are satisfied and come back.I remember that when we finished and you left, you were very happy.

 

Julius skrev, den 16.3.2024 at 17:47:

Men du sælger vel ikke kropslige serviceydelser til forventningsfulde gæster, og har en timepris på et par tusinde?

 

7.My prices do not change, they are constant,I think that the price where you get everything and don't pay extra is not much
60 minutes costs - 1,800 
service;
sex condom,bj not condom , you can finish in the mouth or face, 69 miss ,massage , dildo show , you can com lot gang , kiss, massage prosta,if you have any fetish it is performed in this one at this price,or we do whatever you want

I think this is a fair price for this service

 

I hope this answer is understandable

Have a nice day to everyone

Del dette indlæg


Link til indlæg
DAUGBJERGPIGERNE skrev, for 51 minutter siden:

I hope this answer is understandable

Have a nice day to everyone

I can understand it.

What I read is exactly what I experience when I visit you.

I have never been able to complain about anything.

Som Kontio skriver; Maja leverer varen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 13 minutter siden:

I can understand it.

What I read is exactly what I experience when I visit you.

I have never been able to complain about anything.

Som Kontio skriver; Maja leverer varen.

Jeg er kommet hos Maja i rigtig mange år, hun er altid glad og tager rigtig godt imod en, hun har altid opfyldt mine ønsker og gør det rigtig godt, kan kun anbefale hende, 

alle kan vel have en lidt dårlig dag, de bedste hilsner og anbefaling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...