Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

I august skrev jeg en anmeldelse af Melissa, det er fem måneder siden. 
https://nympho.dk/n6598/2442/melissa-party-girl/#profile-open

Der er sket meget på fem måneder og endnu mere siden jeg mødte hende første gang i juni 2023.

Mit første indtryk, som i øvrigt var fet, der gjorde, at jeg fortsatte med at besøge hende, var en ung pige, der meget energisk gjorde alt for at gøre mig tilfreds. Hun er lille i højde og vægt, men hun tumlede mig rundt og på den time jeg havde bestilt (som i øvrigt blev til 1,5 time), blev jeg trukket rundt i hendes værelse og gennemløb flere forskellige stillinger i og udenfor sengen, såmænd også i badet. 
Siden har jeg besøgt hende (og hun har besøgt mig), vi har været på hoteller og været sammen mange gange. 
Melissa har åbnet mine øjne for helt nye måder at dyrke sex på. Faktisk får hun mig til at komme uden sædafgang adskillige gange, når vi er sammen - og så et par gange med sædafgang. 
Vi er aldrig sammen mindre en fire timer nu og tre dage er indtil nu maksimum. 
Dyrt ja i kroner, men i udbytte, billigt. 

Melissa kan også andet end være en spændende sexet pige. Vi snakker, går ture, laver mad, spiser og hygger, kysser og kæler - og nej, det er aldrig som et gammelt ægtepar, hun får den unge mand, der gemmer sig i den 69 årige krop, frem i lyset

PS! Nogle har i kommentarer til en anden anmeldelse antydet, at hun er på coke. Det kan jeg afvise.

Jeg kan kun anbefale Melissa. Besøg hende og, hvis du vil, oplever du, som jeg har gjort, helt nye udbytter og oplevelser af sex og nærvær. 

Er dette reklame for Melissa? Nogle vil måske opfatte det sådan, men jeg ønsker egentlig kun at dele oplevelser, der ligger langt ud over, hvad jeg har oplevet før.

Egentlig ville jeg vel helst have hende for mig selv, men det kan hun nok ikke leve af

Skrevet

Jeg har overvejet hende mange gange, men er altid kommet fra det. 

Hvorfor ved jeg ikke. Hun er jo flot, lækker og spinkel. I bund og grund 100% som jeg fantaserer om.

Jeg må tage mig sammen og få hende besøgt snarest.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.