Hop til indhold

Hajnalka from Ukraine

Featured Replies

Skrevet

Halløjsa

Jeg er et par gange faldet over hende her: Hajnalka

Og hendes billeder gør altså et eller andet ved mig.

Er der nogen der har besøgt hende der kan berette om hende?

Marty

Skrevet

Hun ser virkelig dejlig ud. Jeg har set hende af flere omgange på sitet. Undrer mig, at der ingen meldinger er :)

Skrevet

Jeg tog en for holdet. 

Det er altid tankevækkende, når en pige ikke er anmeldt.

Men hendes billeder lokkede, og da hun holder til tæt på mig, så gav jeg det et skud.

Det er ikke pigen på billederne. Normalt ville jeg gå igen, men hun virkede utrolig sød og naturlig. Efter flere dårlige oplevelser, så valgte jeg at blive.

Lad det være sagt med det sammen. Det fortrød jeg ikke! Hun er utrolig sød, og gav mig en skøn time.

Af udseende er hun blondt, og langt mere petit og spinkel end pigen på billederne.

Engelsk er ikke hendes stærke side

Redigeret af Liverpool

Skrevet
Liverpool skrev, for 8 timer siden:

Af udseende er hun blondt, og langt mere petit og spinkel end pigen på billederne.

Stærkt gået. Og fedt når der alligevel er en sød pige bag de falske billeder. Det er trods alt sket før. Hvad vil du skyde hende til i højde, vægt og bryststørrelse? Blev du tilbudt ekstra? Er der mulighed for bad?

Skrevet
Liverpool skrev, for 13 timer siden:

Jeg tog en for holdet. 

Det er altid tankevækkende, når en pige ikke er anmeldt.

Men hendes billeder lokkede, og da hun holder til tæt på mig, så gav jeg det et skud.

Det er ikke pigen på billederne. Normalt ville jeg gå igen, men hun virkede utrolig sød og naturlig. Efter flere dårlige oplevelser, så valgte jeg at blive.

Lad det være sagt med det sammen. Det fortrød jeg ikke! Hun er utrolig sød, og gav mig en skøn time.

Engelsk er ikke hendes stærke side

Er hun langt fra det man ser på billederne? 

Skrevet
NicosRejse skrev, for 19 timer siden:

Er hun langt fra det man ser på billederne? 

Prøv at læse det du lige har citeret.

"Af udseende er hun blondt, og langt mere petit og spinkel end pigen på billederne."

Skrevet
Ebden_jj skrev, for 5 timer siden:

Prøv at læse det du lige har citeret.

"Af udseende er hun blondt, og langt mere petit og spinkel end pigen på billederne."

Jo tak. Kan godt læse. 
Jeg henviste nu mere til hendes ansigt. Hun kan godt ligne hende på billederne, men bare være slankere. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.