Hop til indhold
ThorsHammer

Smukke, unge giftefærdige kvinder på AnastasiaDate.com..!

Recommended Posts

For få uger siden, mens jeg læste avisen på internettet, poppede pludselig et vindue op med oplysning om, at jeg på denne her specielle hjemmeside kunne møde tonsvis af unge, smukke, intelligente, universitetsuddannede kvinder, som typisk ikke har børn og ikke har været gift, men som søger primært ægteskab samt at skabe en stærk familie med børn! :)
Der er primært tale om udenlandske kvinder fra bl.a. Ukraine, Sydamerika, Kina m.fl., og karakteristisk for flertallet af pigerne er, at de ikke lægger særlig vægt på den potentielle partners alder og udseende:

 

Hjemmesiden hedder www.AnastasiaDate.com

 

Fristelsen til lige at inspicere ovennævnte site via linket var stor, og selv om jeg ikke har aktuelle planer om (nyt) ægteskab i min relativt fremskredne alder, så klikkede jeg mig lige ind for at "kikke billeder" og for lige at læse lidt om nogle af pigerne... :cool:

Man skal oprette en profil selv for at komme i gang, men så kan man ellers begynde (gratis) at chatte op til 3 minutter ad gangen med den enkelte pige, før samtalen afbrydes - det bliver man hurtigt træt af (det blev jeg ihvertfald), så jeg indbetalte et beløb, som gjorde det muligt at chatte i længere tid med den enkelte pige, lige som det blev muligt at sende og modtage breve fra pigerne til en pris af 10 credits pr. brev, man sender - det svarer til ca. 25 kr. pr. brev, så det er rimelig dyrt, hvis man fristes til at skrive sammen med flere piger.

Da jeg som sagt ikke er nogen årsunge længere, og da jeg havde oprettet en profil med kun de mest sparsomme oplysninger, havde jeg egentlig ikke forventet nogen voldsom respons, men til min store overraskelse væltede det ind med breve fra vildt attraktive kvinder i alderen 18-34 (den aldersgrænse, jeg selv havde fastsat) - nogle af dem højt uddannede læger, advokater, økonomer, andre helt almindelige studerende, damefrisører, lærere etc.
I løbet af de første par uger modtog jeg vel 200 breve, og det viste sig helt umuligt at nå at læse dem allesammen og ikke mindst besvare dem.

Her i dag var jeg så inde for at tjekke min post på sitet, og pludselig poppede et chat-vindue op med en smuk udenlandsk 25-årig kvinde, der oplyste at hun var i København her og nu og gerne ville møde mig! Det var så ikke lige muligt i dag, så jeg skrev, at jeg ville kontakte hende på et bedre tidspunkt, men så svarede hun tilbage på chatten: "I want to love you now - do you agree?"...(!)

Det opfattede jeg som en klar opfordring til at mødes for at dyrke sex, og her er det så jeg gerne vil høre øvrige brugere af Eroguide, om I har oplevet noget tilsvarende?
Den pågældende smukke kvinde kommer fra Ukraine, og mit første gæt var, at hun ønskede en aftale mod betaling, men et andet gæt kunne jo også være, at hun satser "stort" i håbet om via sex og en varm personlighed at kunne reklamere så godt for sig selv, at man evt. kunne få lyst til at gifte sig med hende!? ;)
Der er for mange kvinder i Ukraine og for få mænd, og mændene er generelt mere drikfældige end på vore himmelstrøg, lige som vores skandinaviske velfærdsmodel må være fristende for mange kvinder, der dagligt kæmper for at opretholde dagen og vejen og ikke kan finde en lovende partner i hjemlandet.

 

Har nogen af jer andre lignende erfaringer fra www.anastasiaDate.com ?

 

Endelig en lille advarsel hvis nogen lader sig friste til at indbetale penge til sitet:
brug de første par uger til at chatte gratis a 3 minutter med diverse piger/kvinder, før du evt. indbetaler penge.
Når du først har penge stående på din konto, bør du begrænse chat til det absolut minimale, da taksten er meget høj.
Et brev koster det som sagt 25 kr. at sende (mens det er helt gratis at modtage og læse), hvorfor det gælder om at være enormt selektiv og kun svare de ganske få af ypperste interesse. Hvis man giver sig til at besvare alle de breve man får, bliver man hurtigt fattig, og AnastasiaDate.com er meget kommerciel.
Fx. er det ikke "tilladt" at vedlægge sin egen emailadresse i sit første brev til en pige i den hensigt at køre al fremtidig kommunikation uden om sitet - det tillader konceptet ikke! Skal man udveksle private mailadresser eller private adresser skal det foregå via sitet og qua telefonopkald, som igen koster et eller andet.

En anden (mindre) betænkelighed omkring den 25 årige kvinde, der også tilbød at besøge mig på min privatadresse:
Qua min indbetaling til anastasiadate.com har jeg jo udleveret mine kreditkort oplysninger, og HVIS man nu forestillede sig, den pågældende kvinde havde som mission at fremskaffe flere oplysninger om bestemte abonnenter på sitet med henblik på at gennemføre IT-/bankoverførsels svindel...?!
Det lyder måske lettere paranoidt, men i de her tider, hvor der dagligt foregår IT-svindel for svimlende beløb, kan man vel ikke være for forsigtig?

Vh./TH :-P
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er fup og svindel. Jeg har selv været så dum på et tidspunkt og betale penge for et medlemskab på et andet datingsite, og der var det kun "bots" (computer) der skrev til en med de samme svar uanset spørgsmål. Og det site jeg taler om er c-date.dk  HOLD JER også fra det. Meget dyre lærepenge.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har også prøvet siden men det lugtede af at være en pengemaskine og jeg fandt det utroværdigt at så mange pæne piger ville chatte med mig og skrive breve til mig, idet min profil var temmelig intetsigende. De der piger jeg chattede med, hvis det da var piger, øeh det lugtede noget af at de ville sælge sig selv, det var ikke reel og oprigtig chat, sådan chatter man ikke med hinanden, pigerne var alt for indladende overfor en person med en intetsigende profil, og brevene det samme. Det hele koster derinde det hele er tilrettelagt til at du skal betale og betale, det hele stinker. Fup og fidus tror jeg.

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal holde dig mindst 10 sømil fra den slags.

 

Der står ganske vist ofte "gratis", men pludseligt koster det penge lidt længere inde på hjemmesiden. Nå ja da, de par kroner, men atter lidt længere inde kommer et krav om at opgradere til VIP, guld-medlemsskab eller hvad det nu hedder.

 

Jeg var, som jeg skrev for et stykke tid siden, af nysgerighed inde på "Kneppekammerat" for at se, hvad det var. Det adskiller sig tilsyneladende ikke meget fra den forretningsmodel, du er stødt på: Man skal betale for at kunne læse, hvad der er kommet i indbakken. Fra piger, forstås, ikke fra sitets reklame- og lokkeafdeling.

 

Den hoppede jeg heldigvis ikke på, og jeg har slet ikke været inde i den sikkert nu tilbudsbugnende indbakke.

 

Så hop du heller ikke på den, men hold dig 10 sømil væk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også prøvet siden men det lugtede af at være en pengemaskine og jeg fandt det utroværdigt at så mange pæne piger ville chatte med mig og skrive breve til mig, idet min profil var temmelig intetsigende. De der piger jeg chattede med, hvis det da var piger, øeh det lugtede noget af at de ville sælge sig selv, det var ikke reel og oprigtig chat, sådan chatter man ikke med hinanden, pigerne var alt for indladende overfor en person med en intetsigende profil, og brevene det samme. Det hele koster derinde det hele er tilrettelagt til at du skal betale og betale, det hele stinker. Fup og fidus tror jeg.

 

Tak for en konstruktiv tilbagemelding, Fraiser :)

Et langt stykke hen ad vejen har jeg tænkt lige som du, men enkelte piger har sendt nogle meget personlige breve, som får dem til at virke troværdige.

Min profil er uden foto, men med måske lidt mere fyldig info end din...?!

At pigerne er "indladende" kunne måske godt skyldes, at ønsket om at blive gift og danne familie i et velfærdssamfund som det danske er så stærkt, at de i højere grad end danske piger er indstillet på at gå på kompromis med ting som alder og udseende!? Så hvis de virker let "desperate", så er der en logisk forklaring på det - det ligner også for tiden en reel risiko for borgerkrig i Ukraine eller noget der ligner.. ;)

 

Og hvad mener du om den 25 årige lækre Ukrainske pige, som over chatten foreslog, at vi skulle mødes her og nu for at dyrke sex - enten hos hende i København eller hjemme hos mig?

Lige nu kan jeg godt ærgre mig over, at jeg ikke bare lavede en aftale med hende, men hendes direkte forslag kom simpelt hen helt bag på mig, og jeg havde allerede andre planer for i dag, som dog selvfølgelig kunne have været ændret.

Havde jeg lavet aftalen med hende, og hun så var dukket op, ville det jo have været et vidnesbyrd om, at sitet fungerer og at ihvertfald nogen af pigerne er autentiske :idea:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal holde dig mindst 10 sømil fra den slags.

 

Der står ganske vist ofte "gratis", men pludseligt koster det penge lidt længere inde på hjemmesiden. Nå ja da, de par kroner, men atter lidt længere inde kommer et krav om at opgradere til VIP, guld-medlemsskab eller hvad det nu hedder.

 

Jeg var, som jeg skrev for et stykke tid siden, af nysgerighed inde på "Kneppekammerat" for at se, hvad det var. Det adskiller sig tilsyneladende ikke meget fra den forretningsmodel, du er stødt på: Man skal betale for at kunne læse, hvad der er kommet i indbakken. Fra piger, forstås, ikke fra sitets reklame- og lokkeafdeling.

 

Den hoppede jeg heldigvis ikke på, og jeg har slet ikke været inde i den sikkert nu tilbudsbugnende indbakke.

 

Så hop du heller ikke på den, men hold dig 10 sømil væk.

 

Sådan var det også på c-date.dk

 

Fatter ikke at jeg betalte for det lort. Min hjerne må have slået fra af ren liderlighed.... dyre og dumme lærepenge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej MC Hammer ;-)

Det er lidt svært at kommentere dine oplevelser, jeg talte mest ud fra mine egne, men lad mig bare prøve.

Altså det med at en pige pludselig er i din by har jeg set før, ikke der men andre steder. Den køber jeg ikke umiddelbart og det virker da også lidt pudsigt at hun lige er i København og vil mødes og have sex med dig men jeg kan ikke udelukke at hun var reel nok.

Mht østpiger der gerne vil til Danmark, nej jeg køber heller ikke din tolkning ud fra egne oplevelser. Det var tydeligt for mig at det var fake, chattene og brevene var ganske enkelt for tykke, for meget, det er ikke sådan man skriver til fremmede mænd og det jeg oplevede at det var samme tendens hos samtlige piger jeg chattede med og fik breve fra.

Jeg kan ikke udelukke at der skulle have forvildet sig et par ægte piger derind også, men ud fra mine oplevelser er det fup det jeg oplevede.

Jeg ville være mere end almindelig naiv hvis jeg troede på det jeg oplevede. Jeg taler nu om mine egne oplevelser.

Du kan have haft andre oplevelser derinde eller/og mene at jeg og georg er for skeptiske. Det skal ikke skille os ad ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det bliver nok lige så svært, som at forklare en kvinde, at de vidunder-piller  der vises til kr. 500 i det postomdelte kupon-hæfte ikke lever op til deres slogan "Spis dem og du forvandles til en slank og spændstig kvinde på en uge"

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fx. er det ikke "tilladt" at vedlægge sin egen emailadresse i sit første brev til en pige i den hensigt at køre al fremtidig kommunikation uden om sitet - det tillader konceptet ikke! Skal man udveksle private mailadresser eller private adresser skal det foregå via sitet og qua telefonopkald, som igen koster et eller andet.

Hvis man i stedet for at skrive eks. nn@mm skrev nn ( a ) mm kunne man måske snyde deres system :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Personligt holder jeg mig langt fra de sider. Jeg synes der er alt for meget af det "snyderi", set med mine øjne.

Der er ingen grænser hvad de vil gøre for at snyde dig. Prøv bare og se hvad scor laver af reklamer for at sælge deres produkt om et frækt sted og mødes. Det eneste jeg har set de 2 sidste år derinde, er en stor kaffeklub og sex er en by i Rusland. Derfor betaler jeg intet medlemskab derinde og da slet ikke for at chatte privat med en kvinde, hvis det overhovedet er en kvinde jeg snakker med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er givetvis en del øst-kvinder, der søger kontakt. Og der er også seriøse steder hvor man kan søge den kontakt og der er firmaer, der arrangerer kontakt-rejser.

Din side lyder mere som en scam-side, måske med nogle ansatte piger (eller mænd) der holder gryden i kog i korrespondencen.

Tilbuddet om hurtig og uforpligtende gratis sex fordi hun er i byen lyder på ingen måde ægte hvad angår en ukrainer, polak eller russer.

 

Regn med at østpigerne de er lige så kræsne som danskere når det kommer til stykket.  De "ægte" piger søger romantik, kærlighed og meget vigtigt: En mand der kan skabe rammerne om en familie (dvs. har job, orden i økonomien og ikke drikker eller er kriminel). Er man indforstået med det og søger man en på ens eget niveau (eller måske en anelse over) hvad angår udseende, uddannelse mv. er der gode muligheder.

Redigeret af nylonlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

....Tilbuddet om hurtig og uforpligtende gratis sex fordi hun er i byen lyder på ingen måde ægte hvad angår en ukrainer, polak eller russer.

Faktisk er jeg langt fra sikker på, tilbuddet om hurtig og uforpligtende sex var "gratis", men vi kom ikke så langt som til at forhandle vilkår for mødet... :cool:

Hvilket faktisk ærgrer mig lidt her i dag.

 

Min første formodning var faktisk, at den pågældende smukke ukrainske kvinde kunne være taget til København på visum som så mange andre østpiger for at tjene penge på prostitution samtidig med, hun af flere grunde måtte have valgt at bibeholde sin profil på www.anastasiadate.com...?!

Og at hun så i går på en kedelig mandag måske har haft få gæster på sin klinik/hotelværelse, hvorfor hun så har brugt anastasiaDate til at forsøge at shanghaje en eller anden dansk profil, som hun måtte møde på chatten :idea:

Den teori finder også næring fra det forhold, at hun tilbød at besøge mig hjemme på trods af, jeg oplyste, min residens ligger i pæn afstand fra København(!)

Så hvis nogen finder links til Ekstrablads annoncer med østpiger/udlændinge i starten af 20'erne og i Københavns området, så er jeg meget interesseret, da jeg sagtens kunne være interesseret i ½ times eller 1/1 times samvær med den pågældende - også selv om det måtte være til dansk standard takst.. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Thor

Ja det kunne da være spændende at vide om der var en rigtig pige bag. Jeg tror det måske bare går ud på at du skal bruge mere på at "forhandle vilkår for mødet".

Men hvem ved det kunne jo være rigtigt og så kunne du måske have fået en god oplevelse mod betaling, men til en meget rimelig pris. Who knows...

Der er en del østpiger på massageguide.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af mine venner har mødt en kvinde fra Ukraine på http://elenasmodels.com

 

Han var derinde et par måneder før han havde snakket nok med nogle stykker og valgte at tage på besøg, hvor han så mødte flere af dem og fandt sin kvinde.

 

Det koster sikkert nok også penge, men jeg kan ikke huske at han brokkede sig alt for meget - så måske var det et forsøg værd :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv en googlesøgning på "anastasiadate.com fake".

 

Må sige, at der er rigtigt mange, som mener at det er fake/scam.

 

Der er også nogle positive meninger, men da "bagmændene" nok har gode muligheder for at "plante" en hel del af dem, er der nok en stor risiko for at disse er et falsum. (ligesom på trustpilot)

 

Og det giver ingen mening, at de negative skulle være "plantet", og da der er så mange, som mener det er fake, tyder i mine øjne kraftigt på, at det rent faktisk ER fake.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prøv en googlesøgning på "anastasiadate.com fake".

 

Må sige, at der er rigtigt mange, som mener at det er fake/scam.

Tak for det link, Filosoffen, som jeg med skam at melde nok på egen hånd burde have fundet frem til... :oops::wink:

Men ved at følge linket får jeg ihvertfald en guldgrube af konkrete informationer fra masser af mænd, der kender til AnastasiaDate.com og har en masse nyttige informationer, som jeg kan holde mine egne erfaringer op imod.

Det var lige netop den type informationer, jeg søgte, da jeg oprettede tråden her... :idea:

 

Indholdet af flg. tråd er fx ret interessant:

http://scamvictimsunited.com/phpBB2/viewtopic.php?f=21&t=4963

 

Jeg er fortsat ikke overbevist om, at det med sikkerhed er fake hele vejen igennem hos AnastasiaDate.com, men  måden sitet er bygget op på, og de ublu takster der kræves for bl.a. at chatte og til dels også for at sende breve til "interessante emner" gør med stor sandsynlighed, at når min nuværende "credit" på sitet er opbrugt, så køber jeg næppe nyt ;)

Så vil det have kostet mig o. 1.000 kroner at gøre mine erfaringer, og det kan jeg leve med - uden nogen ærgrelse overhovedet... :cool:

P.S.: I går omtalte jeg en kontaktsøgende 25-årig smuk ukrainsk kvinde, der kontaktede mig via Anastasia chatten med den oplysning, at hun var i København pt. og ville mødes med mig "..to have love now - do you agree?".

Hende fik jeg fat i endnu en gang i dag, hvor jeg så foreslog hende at mødes(!)

Jeg gik direkte til sagen og bad om et telefonnummer, jeg kunne kontakte hende på for at aftale nærmere - alternativt en adresse i Kbh. jeg kunne samle hende op på samt et klokkeslet. Det ville hun ikke oplyse, og det kunne vi chatte nærmere om etc., hvor hendes svar kom i så langsomt tempo og på så ubehjælpsomt engelsk, at jeg dels ikke ku få det til at hænge sammen med, hun iflg. profilen skulle være "fluent" i engelsk, dels så jeg det som et forsøg på at trække chatteriet mest muligt i langdrag, hvilket tilsyneladende er det største bidrag til sitets pengemaskine!

Mistanken var, at hun ikke var "for real", hvorfor jeg afbrød chatten med et "bye, bye!" efter 3 minutter. Så lærte man noget igen i dag... :cool::mrgreen:

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Thorshammer

 

Sådan - Skønt at se at fornuften til sidst sejere over ønsketænkningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du seriøst søger et forhold med en østpige skal du nok benytte dig af nogen af dem der arrangerer rejser derover til. Måske den side din ven benyttede. Jeg vil også tro de reelle sider kan kendes på en mere reel takst politik end betaling pr. brev og chatmeddelelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hiver lige denne halvgamle tråd frem igen.

 

Dette i anledning af, at der i dag onsdag d. 19. marts er en TV-udsendelse på DR1 med start kl. 21.55 "Penge - kærlighed for millioner".

Iflg. Tekst-TV handler udsendelsen om:

"Hundrede tusinder af os søger søger den store kærlighed på internettet, så netdating er blevet en rigtig god forretning. Men er det også pengene værd?" (vært: Dorte Fals).

 

Om lige netop hjemmesiden/kontaktklubben Anastasia.com bliver nævnt og eventuelt evalueret i aftenens udsendelse, ved jeg ikke, men der er vel mulighed for det!?

 

Min holdning til Anastasia.com er iøvrigt indtil videre uændret: der er tale om en pengemaskine, men jeg vurderer muligheden for, at man som velbjærget vesterlænding lidt oppe i årene kan score en yngre, lækker ukrainsk pige som ægtefælle, som absolut realistisk - hvis man vel at mærke er parat til at investere nogle tusind kroner i projektet... :wink:
De grådige takster for at kommunikere pr. email sammenholdt med, at det er "forbudt" at udveksle emailadresse med de potentielle kvindelige kandidater, uden man forinden betaler ekstra formidlingspenge til Anastasia.com i tillæg til prisen for den indledende og efterfølgende email der koster ca. kr. 25 pr. stk. og deltagelse i "kærlighedsrejser" til Ukraine gør, at jeg ikke selv vil stille op som malkekvæg.
Hjemmesiden forlanger også penge af pigerne for at oversætte mændenes breve fra engelsk til ukrainsk, da de fleste af pigerne ikke kan læse/skrive på engelsk.
 

På nettet har jeg set angivelige eksempler på håbefulde ungersvende, som har betalt op til 20.000-30.000 kroner og er troppet op i Ukraine til div. dates, men uden efterfølgende at have fået andet end en lang næse ud af div. møder.

Andre beretter om succesrigt ægteskab med smuk, feminin ukrainsk/russisk kvinde, der typisk kræver mindre og yder mere end den gennemsnitlige overforkælede vesterlandske kvinde, der ser sig selv som Guds gave til manden... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Andre beretter om succesrigt ægteskab med smuk, feminin ukrainsk/russisk kvinde, der typisk kræver mindre og yder mere end den gennemsnitlige overforkælede vesterlandske kvinde, der ser sig selv som Guds gave til manden... :cool:

 

Det er en udbredt misforståelse at mange tror at udenlandske kvinder er mere føjelige og efterkommende end de danske kvinder. Det at være kvinde vil jeg være tilbøjelig til at hævde er en universal størrelse, så kan der være nogle nuancér pga.af kultur og selvfølgelig individernes forskelligheder.  

 

Jeg har haft kærester fra: Brasilien, Chile, Kenya, Sverige og selvfølgelig også nogle skønne danske kvinder. Og tro mig, det er faktisk langt lettere at få en hverdag til at fungere med en dansk og ligesindet kvinde.  Qau min færden i kredse med mange indvandre, så har jeg også set mange eksempler på, at den kvinde der måske tilsyneladende i starten virkede meget føjelig, voksede sig smuk og stærk og smed manden ud, samme dag, hvor hun havde sikret sig permanent opholdstilladelse.

 

Det bør være kærlighed og det lidt anderledes udseende der trækker når man vender blikket mod udenlandske kvinder og ikke "Aha her kan jeg sikkert finde en kvinde jeg kan håndtere". Lidt groft sagt kan man ikke give en dansk kvinde modspil, så kan man sikkert heller ikke give en udenlandsk.  Og ja......jeg ser bort fra den gruppe blandede forhold, hvor manden reelt har købt kvinden for en periode, typisk mod at forsøge halvdelen af hendes familie og hjemland.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man gerne vil snyde deres system dvs. skrive sammen uden at skulle betale 25 kr. pr brev så burde ikke være så svært hvis man kan sende billeder til hinanden.
Det som man gør er at camouflere en rar/zip fil som et billede f.eks .jpg eller .png dette kan gøres på mindre end et minut på alle windows maskiner jf. dette link   

Jeg har lavet et lille eksempel hvor jeg har kombineret billedet af en flot asiatisk kvinde med en rar fil der indeholder et af vores alle sammens H.C.Andersens eventyr Fyrtårnet i word format. Hvis man omdøber navn.png til navn.rar så kan man åbne den og finde fyrtårnet indeni :) filen kan hentes her https://dl.dropboxusercontent.com/u/12926889/navn.png
 

Redigeret af asianlover

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, jeg kunne have sparet mig ulejligheden ved at se omtalte TV-udsendelse.

Den viste sig kun at indeholde de mere kendte og største danske datingsider såsom bl.a. Fickensteins favorit www.dating.dk...

 

Tak til BlueJacket og Asianlover for kommentarer.

 

Asianlover, dit tip er sikkert godt til lidt mere teknisk kyndige end jeg, men for mig ville det bare være mere naturligt, om Anastasia.com tillod medlemmerne at udveksle emails privat efter at have betalt et grundbeløb samt de ca. 25 kroner det koster at sende (den første) email.

Den mulighed har man jo hos bl.a. www.dating.dk, som iflg. gårsdagens udsendelse tjener styrtende med penge alligevel :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bogholderen

Selvfølgelig er omtalte site fake. Nu skal jeg give lidt guld fra mig. Vil man lære kinesiske piger/damer at kende, så er Chinalovematch.net en temmelig utrolig side drevet af nogle mænd fra vesten, der er gift med kinesere. Det er utroligt nemt at komme i dialog med mange piger - med 1,3 milliarder mennesker er der en del singler der vil udenlands - nogle af dem er meget smukke ligesom på de fake sites. Jeg har ikke endnu stødt på en site med østeupæiske piger, som kan sammenlignes. Det er en usædvanlig ting, der foregår på på Chinalovematch.net. Det koster en bagatel at være med, og emails og skype addresser udveksles frit uden nogen admin blander sig. Der er også et blogger forum tilknyttet, hvor en lang række kinesere, ejerne og udenlandske mænd blogger om alt muligt. Ellers og hvis man vil møde andet end kinesere, så tror jeg mere på et sted som Japan Ichiban Friend's Network, hvor man kan skrive med folk fra hele verden, og nogen af dem søger partnere. Men desværre er det for en almindelige dansk mand meget nemmere at finde drømme geisha'en med en pakket kuffert, end at få hende igennem vort fjendske immigationssystem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...