Hop til indhold

Hvem vil dele en trans?

Featured Replies

Skrevet

Ja det er ikke for at få det billigere, men jeg kunne godt tænke mig at prøve at være to om en trans  altså også også en dobbelt barrel nogen der er friske? 

Skrevet
Dunkedyret1 skrev, for 34 minutter siden:

Ja det er ikke for at få det billigere, men jeg kunne godt tænke mig at prøve at være to om en trans  altså også også en dobbelt barrel nogen der er friske? 

Er frisk i København i aften. :) 

Skrevet

Jeg er frisk - men Hvor?  Kbh?

og vi må nødvendigvis aftale en aften. - for kan ikkke altid …

Skrevet
  • Author

Skal bære på Sjælland og jeg kan såvel dag som aften. Hvis man kan leve med at det ikke er en ren trans, så ved jeg at Rasmus på Sydsjælland meget gerne vi betjene to fyre på en gang - og han er ret dygtig med alle sine huller. 

Skrevet
Dunkedyret1 skrev, den 2.2.2024 at 09:42:

Skal bære på Sjælland og jeg kan såvel dag som aften. Hvis man kan leve med at det ikke er en ren trans, så ved jeg at Rasmus på Sydsjælland meget gerne vi betjene to fyre på en gang - og han er ret dygtig med alle sine huller. 

Jeg er også frisk på dele Rasmus. Send gerne en besked 

Skrevet

Hvis i vælger at besøge rasmus. Så får i fuld valuta for pengene. Og er udtømte når i går derfra 

• 1 month later...
Skrevet

Jeg tagger til København 2. April. Hvis nogen ønsker å gjentagelse på dette så sig til meg!

Mvh nordmannen

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author

Hej jeg skal ned og kneppe Rasmus igennem torsdag aften kl 1930, er der nogen der vil være med til at fylde ham godt ud med to i en? 

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Prøver igen - nogen der vil prøve at være flere om at gennemkneppe Rasmus? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.