Hop til indhold
Tigeren2000

MissMia8000 i København - En super oplevelse

Recommended Posts

Onsdag besøgte jeg så denne dejligt unge danske pige på et hotel på vesterbro hvor hun havde lejet sig ind.

Jeg havde læst hendes annonce og var blevet hook på at møde denne danske pige, selvom prisen er i den høje ende, så koster kvalitet jo. 

Kommunikationen gik super fint på sms, vi fik aftalt tid og hvad der ellers høre sig med. Som aftalt jeg kom på det tidspunkt til hotellet og blev hentet af skønheden, vi kom op på værelset og fik klaret betaling. Vi gik hurtigt igang med gensidige kys, hvilket hun er meget god til og ende med at jeg bare måtte smage på hendes lækre røv.

Mia er en meget naturlig smuk og lækker dansk pige, godt smil og glimt i øjet og hvilket super lækker krop med de mest fantastisk ungpigebryster en fast b-skål med strittende brystvorter, en glat og stram mis som bliver dejlig våd og en meget fast røv, smukt ansigt. Alt det man kunne ønske sig fra en ung lækker kvinde. Alderen oplyses til slut-20'erne og det passer meget godt. 

Unden at gå for meget i detaljer, så er Mia stor fan af at blive slikket bag i og det er man ikke i tvivl om, resultat høres og mærkes med det samme. Mia er meget naturlig afslappet og levere en super intim service, hun er bestemt alle pengene værd. Hun sutter uden og levere en dejligt våd BJ og alt sex er med kondom, hun fik mig til at komme 2 gange indenfor den aftale tid. 

Jeg går fra hotellet med et stor smil på og ønsker bestemt at besøge hende igen, næste gang hun kommer til KBH.

https://annoncelight.dk/showad/393545

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...