Hop til indhold
Deether

FKK Harmony i morgen

Recommended Posts

Jeg kører mod FKK Harmony i morgen og regner med at være der ved en 12-13 tiden. 
Det er mit første besøg der, og første FKK tur, så alle råd til begyndere modtages. 
 

Det jeg især søger er anbefaling af pigerne - af hvem er “must try”, og hvem af dem man helst bare skal springe over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husk at du ikke kan køre fra på A7 , men skal over på A1 jf. deres hjemmeside (vejarbejde på A7)

God tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 2 timer siden:

Husk at du ikke kan køre fra på A7 , men skal over på A1 jf. deres hjemmeside (vejarbejde på A7)

God tur 

Okay tak.

Både Google Maps og Apple maps siger jeg skal køre A7 der, men så må jeg bare prøve mig frem når jeg kommer dertil :) skal man ellers køre østpå rundt om Hamborg? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deether skrev, for 35 minutter siden:

skal man ellers køre østpå rundt om Hamborg? 

Tvivler på det er nogen fordel, da du så kommer på mindre veje ind igennem Hamburg - bedre at tage der Elbtunnel og følge rutevejledningen på din Google Maps, hvis du ikke har GPS - evt. kan du køre fra, så du kommer til Harmony fra vest, hvis det er nemmere pga. vejarbejdet - men det er vist kun en mindre omkørsel pga. vejarbejde på Ramelsloher Allee lige før Harmony, hvis du kommer fra Ramelsloh.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...