Hop til indhold

Student Brianna

Featured Replies

Skrevet

Lil off topic, as a foriegner myself, is it safe to visit / monger in DK. Would it be an issue is there was a police raid, questioning or getting a fine etc? Quite anxious and was hoping to get another foreigner mans views here. Thanks 

Skrevet
IAO skrev, for 6 minutter siden:

Lil off topic, as a foriegner myself, is it safe to visit / monger in DK. Would it be an issue is there was a police raid, questioning or getting a fine etc? Quite anxious and was hoping to get another foreigner mans views here. Thanks 

You dont need to worrie about that im sure

Skrevet
PoulPik skrev, for 1 minut siden:

You don't need to worry about that, I'm sure

Ok I read its legal but I do get anxious. Thanks for the tip Sir.

Skrevet

Ser bestemt lækker ud. 
Men hvis hun er student, og det kan man godt betvivle, så er det vidst mindst 8-10 år siden. 

Skrevet

Penge lige ud af vinduet! Jeg kom til et diskret rækkehus i sydhavnen, so far so good. 

Pigen der åbner er ikke hende fra billederne, men stadig slank og ok at se på, så jeg tænker jeg giver det en chance og betaler for en halv time.

Så snart vi er gået i gang begynder hun at brokke sig over min kønsbehåring, så vi skipper BJ og går lige til doggy.

Efter fem minutter, hvor hun siger "Cum baby" lige fra start afbryder hun. Jeg er inde og ude inden for 15 minutter.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.