Hop til indhold

Recommended Posts

Trangen havde meldt sig igen, og må indrømme udbuddet i Næstved trænger i den grad til fornyelse.

 Polakkerne er ikke noget værd at skrive hjem om og veninden overfor Kirstine er for varierende kvalitet, grænsende til det stærkt rutineprægede... Ja hun var god for en del år siden men nu, not so much....

 Så så jeg at Natti reklamerede. der er to på AL, om det er den samme er jeg usikker på, men muligvis. I

  annoncen bliver der lovet det hele, og billederne er flotte og iøvrigt vellignende.  Stedet er der hvor jernbanegade er flyttet hen, selvom at der bliver opgivet et andet nummer i gaden, så er det nede hos den gamle vindtørre mutter.

aftalen kom nemt på plads, og klar tydelig kommunikation (udover lidt leg med husnumre ;-) ) og jeg lander til tiden og bliver guidet på telefonen de sidste meter hen til den rigtige dør. Jeg får en fin men ikke prangende velkomst af en sød pige der helt sikkert ligner hende fra annoncerne. vi aftaler hvad der skal ske (standard takst) og udveksler det der skal udveksles. Hun drøner ud med pengene og jeg gør mig klar.

 Så kommer hun ind og starter med lidt oliepjask et par minutter, går over i et minuts tantra og så i en topfesen B2B. "turn around" et enkelt hurtigt tungekys (tante style) og så et lige så fesent økoblow, hvor hun hev og flåede i lillemanden som om han skulle hives af. Derfra over til bum bum, og det var ret tydeligt det skulle bare overstås. 25 min senere ude af døren... slam abm thank you mam, og en erfaring rigere....

Kommunikation 9/10

Stedet 4 /10 (tarvelig kælder folk omkring er ikke i tvivl)

Udseende 9/10

Massage 1/10

resten 4/10

Natti på AL

Natti på EG

 

Der MÅ snart komme noget bedre her i Næverly hills

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du sikker på at det er den rigtige Natty du henviser til? Er pt. to Thai Natty i Næstved. Og hende du har lænket til har jeg mødt mange ganger over flere år. Har altid fået super service (bortset fra massage som jeg ikke er interesseret i og ikke kan bedømme). Vildeste tungekys, blow uden med afslut i mund, dejlig sex og hun elsker at blive slikket. Genkender det overhoved ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Sigge. De annoncer jeg linker til er den Natti jeg har været hos.

Jeg er typen der altid er respektfuld og venlig overfor pigerne, for det fortjener de. Det laver ikke om på min oplevelse i dag ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
ssarge skrev, for 21 minutter siden:

Hey Sigge. De annoncer jeg linker til er den Natti jeg har været hos.

Jeg er typen der altid er respektfuld og venlig overfor pigerne, for det fortjener de. Det laver ikke om på min oplevelse i dag ;-)

Der findes ingen Natti i Næstved. Men derimod 2 piger med navnet Natty.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 4 minutter siden:

Der findes ingen Natti i Næstved. Men derimod 2 piger med navnet Natty.

Tror 99% forstod det er Natty der omtales, også med tanke på linket.

Men nogen skal åbenbart spille smarte og brokke sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ssarge skrev, for 37 minutter siden:

Det laver ikke om på min oplevelse i dag ;-)

Beklager, har som sagt altid haft en super oplevelse med Natty. Måske hade hun en off day men det er ikke en undskyldning. Har du direkte kontakt med hende så skriv til hende, hun plejer være åben. Har hendes direkte whatsapp så du kan måske spørge til den. Fordi lover dig, når hun leverer hvilket in altid gjort med mig er den en top oplevelse. Som du skriver ser hun rigtig godt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sigge skrev, for 6 timer siden:

Tror 99% forstod det er Natty der omtales, også med tanke på linket.

Men nogen skal åbenbart spille smarte og brokke sig.

Trådstarter fastholdt navnet Natti da han svarede dig.

Jeg klikkede første gang på linket til Annoncelight, og brugte en del tid på at lede efter Natti uden resultat. Først da jeg klikkede på link nr. 2. gik det op for mig, at han mente Natty, selv om han skrev Natti flere gange.

Så din bemærkning er nedladende, og du blander dig i min kommentar til @ssarge

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 47 minutter siden:

Så din bemærkning er nedladende, og du blander dig i min kommentar til @ssarge

Jeg syndes din bemærkning er nedladende og godt du erkender du fandt ud af det rimeligt nemt gennem at klikke på den anden link.

Som sagt - tror nok 99% fangede det MEGET nemt. Over and out fra min side, bruger ikke mere tid omkring dette på denne tråd, har sagt hvad jeg syndes om din kommentar som ifølge mig er totalt unødvendig. Fortsat god aften.

Redigeret af Sigge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 16 timer siden:

Der findes ingen Natti i Næstved. Men derimod 2 piger med navnet Natty.

 

OK så har jeg lavet en stavefejl.... Hvad er dit problem???

Del dette indlæg


Link til indlæg
ssarge skrev, for 39 minutter siden:

OK så har jeg lavet en stavefejl.... Hvad er dit problem???

Jeg spildte en masse tid på dit link til Annoncelight, for at finde Natti.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...