Hop til indhold

GIRLFRIEND TANTRIC MASSAGE REAL KISSING

Featured Replies

Skrevet

Altså, fræk massage efterfulgt af sex har aldrig været tantra.. Men det er da muligt at hun tilbyder lige det DU gerne vil have...

Skrevet
  • Author

otto06 skrev, for 1 time siden:

Altså, fræk massage efterfulgt af sex har aldrig været tantra.. Men det er da muligt at hun tilbyder lige det DU gerne vil have...

Det har du så vidt ret i. Det går mere på om indhold i annoncen er til at stole på som det fremstår.

Skrevet

Stemmer i  som @otto06 skriver .

Er svært bange for at der rent faktisk ikke er nogen korrekt uddannet tantra massører - de fleste har set en video eller læst en bog og derfra udviklet deres egen form for tantra. Den korrekt udførte form koster garanteret også pænt meget mere end hvad størstedelen tager her i dk og kan nok hellere ikke gøres på 60-90 min seance .

Men hende du har kig kan jo sagtens være "god" til hendes version men der er altså ingen garantier her. Jeg kunne synes hun er Guds gave til manden med det hun gør mens du bagefter kan blive dybt skuffet for samme lektion 

Bare lige til orientering så får jeg selv tantra når jeg er hos min " faste" GP og det er ikke vildt ophidseende for mig men hun bruger det fordi en session mere end 1 time (B2B massage) er for hård - men intimiteten er der jo stadig de ved jo godt hvor og hvad der skal pirres.

Min holdning min mening - andre syntes sikkert noget andet

// Amar Lover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.