Ending 9 Skrevet 30. Januar, 2024 Jeg lavede en aftale med hende en dag i forvejen og bekræftede aftaletidspunktet med hende en time i forvejen samme dag. Jeg fik også hendes svar.Jeg kørte 35 minutter til et hotel i midtbyen og betalte 69 kroner for parkering. I sidste øjeblik fortalte hun mig, at hun ikke arbejdede i dag, og at der var noget galt med hendes skede, og måske havde hun en aftale med en anden. Jeg var uheldig og spildte meget af min tid. Jeg vil ikke gå til hende igen. link:https://nympho.dk/n15995/5566/alice/ 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 31. Januar, 2024 Nogle piger praktiserer at tjekke gæsten ud fra vinduet ved ankomst.. Måske har hun ikke haft lyst til at modtage dig som gæst enten pga bekendtskab eller 1000 andre muligheder.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
meUsex 247 Skrevet 31. Januar, 2024 It’s a hotel @JenniferRomantica so that’s not possible 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18172 Skrevet 31. Januar, 2024 meUsex skrev, for 1 minut siden: It’s a hotel @JenniferRomantica so that’s not possible Argh okay.. But it could have been.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SpeedyGonzales 4 Skrevet 31. Januar, 2024 JenniferRomantica skrev, for 36 minutter siden: Nogle piger praktiserer at tjekke gæsten ud fra vinduet ved ankomst.. Måske har hun ikke haft lyst til at modtage dig som gæst enten pga bekendtskab eller 1000 andre muligheder.. Yep. De giver også tit adressen til opgangen ved siden af, så bliver man tjekket ud før man får en besked. Hilarious stuff. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg