Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg står i den uheldige situation, at jeg har fået hold i ryggen, nærmere sagt lænden.

Hvis i skulle besøge et sted, udelukkende på grund af massagen, hvor skulle det være?

Edit: Helst omkring Storkøbenhavn.

Redigeret af PokeToMe

Skrevet

Hvis det udelukkende er for massagens skyld, så ville jeg tage i Rødovre Centrum. Der ligger Sarathip thaimassage. Du kan finde dem på Google. De har vist åben fra 9.00 til 20.00 eller deromkring. Du skal fortælle dem hvad problemet er og så skal de nok finde en der kan hjælpe dig. 

Når det så er sagt, hvis det er et rigtigt lændehold eller hold i ryggen, så ville en uddannet fysioterapeut måske være en lige så god ide.

God bedring.

Skrevet

Eller en god kiropraktor.  ;)

Jeg er selv plaget med ryggen jævnligt, men det kræver kyndige hænder :shock:

340 penge for ca. 10 minutter, men det virker B)

Skrevet
Allerhelst Thai skrev, for 1 time siden:

Hvis det udelukkende er for massagens skyld, så ville jeg tage i Rødovre Centrum. Der ligger Sarathip thaimassage.

100% enig!  Meget kompetente massører

Skrevet
PokeToMe skrev, for 4 timer siden:

Jeg står i den uheldige situation, at jeg har fået hold i ryggen, nærmere sagt lænden.

Hvis i skulle besøge et sted, udelukkende på grund af massagen, hvor skulle det være?

Edit: Helst omkring Storkøbenhavn.

Ju Wellness og Spa i Hellerup

Skrevet
  • Author

Mange tak for alle jeres input.

Tænker jeg må forbi lægen imorgen og få en henvisning til en fys eller kiropraktor.

Skrevet
PokeToMe skrev, for 20 minutter siden:

Tænker jeg må forbi lægen imorgen og få en henvisning til en fys eller kiropraktor.

kiropraktor kræver ikke henvisning 

Skrevet
KalundborgMature skrev, for 5 timer siden:

Tømreren kom mig i forvejen :D

I det mindste var det ikke blikkenslageren :-P

Skrevet
PokeToMe skrev, for 4 timer siden:

Husk på at de fleste private sundhedsforsikringer hos firmaer som regel betaler kiropraktorer

Skrevet

Hvis din ryg er rigtig slem, er det sgu et spøjst sted at søge hjælp. 

Skrevet

San på Åboulevarden og Maliwan på Søndre Fasanvej kan sikkert godt hjælpe dig et stykke henad vejen….De er meget dygtige, begge to :)

sunshinethaimassage.dk

malithaimassage.dk

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.