Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg står i den uheldige situation, at jeg har fået hold i ryggen, nærmere sagt lænden.

Hvis i skulle besøge et sted, udelukkende på grund af massagen, hvor skulle det være?

Edit: Helst omkring Storkøbenhavn.

Redigeret af PokeToMe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det udelukkende er for massagens skyld, så ville jeg tage i Rødovre Centrum. Der ligger Sarathip thaimassage. Du kan finde dem på Google. De har vist åben fra 9.00 til 20.00 eller deromkring. Du skal fortælle dem hvad problemet er og så skal de nok finde en der kan hjælpe dig. 

Når det så er sagt, hvis det er et rigtigt lændehold eller hold i ryggen, så ville en uddannet fysioterapeut måske være en lige så god ide.

God bedring.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Allerhelst Thai skrev, for 1 time siden:

Hvis det udelukkende er for massagens skyld, så ville jeg tage i Rødovre Centrum. Der ligger Sarathip thaimassage.

100% enig!  Meget kompetente massører

Del dette indlæg


Link til indlæg
PokeToMe skrev, for 4 timer siden:

Jeg står i den uheldige situation, at jeg har fået hold i ryggen, nærmere sagt lænden.

Hvis i skulle besøge et sted, udelukkende på grund af massagen, hvor skulle det være?

Edit: Helst omkring Storkøbenhavn.

Ju Wellness og Spa i Hellerup

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for alle jeres input.

Tænker jeg må forbi lægen imorgen og få en henvisning til en fys eller kiropraktor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
PokeToMe skrev, for 20 minutter siden:

Mange tak for alle jeres input.

Tænker jeg må forbi lægen imorgen og få en henvisning til en fys eller kiropraktor.

kiropraktor kræver ikke henvisning 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PokeToMe skrev, for 4 timer siden:

Mange tak for alle jeres input.

Tænker jeg må forbi lægen imorgen og få en henvisning til en fys eller kiropraktor.

Husk på at de fleste private sundhedsforsikringer hos firmaer som regel betaler kiropraktorer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Avforhelvede!

San på Åboulevarden og Maliwan på Søndre Fasanvej kan sikkert godt hjælpe dig et stykke henad vejen….De er meget dygtige, begge to :)

sunshinethaimassage.dk

malithaimassage.dk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...