Hop til indhold

Recommended Posts

"Min snap koster lidt. Forklarer gerne hvorfor". Skrev hun til mig.

Rigtig mange vil gerne lige snappe frækt for sugar, og så mødes. Så de kender en, og kan føle sig trygge.

Og det bliver altid et pænt nej tak. Og gør dem også lige opmærksom på de nye Mobilepay vilkår, hvor man ikke længere kan gemme sig bag et alias. Det er der ingen af dem som er opmærksomme på :)

Redigeret af Dracule1973

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 10 minutter siden:

 

Og det bliver altid et pænt nej tak. Og gør dem også lige opmærksom på de nye Mobilepay vilkår, hvor man ikke længere kan gemme sig bag et alias. Det er der ingen af dem som er opmærksomme på :)

Er det trådt i kraft???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kontio skrev, 1 time siden:

Er det trådt i kraft???

Ikke endnu...tidligst 12. marts ifølge deres hjemmeside.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 12 minutter siden:

Ikke endnu...tidligst 12. marts ifølge deres hjemmeside.

OK ved du eller andre om det vil komme til, at virke med tilbage vendende kræft ? 
Så folk kan se hvem der tidligere har overført?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikke om hun/han bare har slettet mig eller er hun blev slettet fra siden?

Redigeret af Kontio

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2023 skrev, for 2 timer siden:

OK ved du eller andre om det vil komme til, at virke med tilbage vendende kræft ? 
Så folk kan se hvem der tidligere har overført?

Aner det ikke  Det er ikke noget jeg umiddelbart kan læse ud af de nye betingelser.

Kontio skrev, for 44 minutter siden:

Ved ikke om hun/han bare har slettet mig eller er hun blev slettet fra siden?

Hun er der stadig, så hun har blokeret dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2023 skrev, for 3 timer siden:

OK ved du eller andre om det vil komme til, at virke med tilbage vendende kræft ? 
Så folk kan se hvem der tidligere har overført?

Det gør det jo, hvis de har dit nr. så kan de indtaste det, og vupti inden overførsel har de dit fulde juridiske navn! Så har man hemmeligt nr. Men mobilepay, har man reelt ikke hemmeligt nr.

Back to Cash for mit vedkommende. Og ikke mobilepay på min "sugar telefon"!!!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, for 49 minutter siden:

Aner det ikke  Det er ikke noget jeg umiddelbart kan læse ud af de nye betingelser.

Hun er der stadig, så hun har blokeret dig

Det er også kun 4-5 timer siden jeg anmeldte hende til SD og sendte links til billeder af hende på nettet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 22 minutter siden:

Det gør det jo, hvis de har dit nr. så kan de indtaste det, og vupti inden overførsel har de dit fulde juridiske navn! Så har man hemmeligt nr. Men mobilepay, har man reelt ikke hemmeligt nr.

Back to Cash for mit vedkommende. Og ikke mobilepay på min "sugar telefon"!!!!!

Tak for info går helt sikkert tilbage til cash nu! Mht. mobil nr. må den vist også her blive skiftet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrPilot skrev, 1 time siden:

Aner det ikke  Det er ikke noget jeg umiddelbart kan læse ud af de nye betingelser.

Hun er der stadig, så hun har blokeret dig

OK tak for info og god aften til dig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dracule1973 skrev, for 26 minutter siden:

Det gør det jo, hvis de har dit nr. så kan de indtaste det, og vupti inden overførsel har de dit fulde juridiske navn! Så har man hemmeligt nr. Men mobilepay, har man reelt ikke hemmeligt nr.

Back to Cash for mit vedkommende. Og ikke mobilepay på min "sugar telefon"!!!!!

Tjek tak for info ! :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de lækreste kroppe,jeg har set,meeen,, når det lyder for godt til at være sandt...;)

Skrev et stykke tid med "hende", hun var langsom til at svare...gik timer og dage...havde en aftale i hus.Spurgte ind til hendes bryster som var silly,det var ok.

Til sidst spurgte jeg om det virkelig var "hende" på fotos...bum!Så blev jeg blokeret.Giga fake!:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...