Hop til indhold

Dominerende yngre DANSK GP i Storkbh.

Featured Replies

Skrevet

Syntes ikke der er så mange danske piger på klinik i Storkøbenhavn , der kan "spille streng" og har "verbal dominans" på menuen...uden at der går S/M og lak og læder i det hele.

Nogle som kender nogen eller har erfaring ?

Pft.

Skrevet
  • Author
@beautifulme skrev, for 46 minutter siden:

Super  godt set.

Takker mange gange. 

Skrevet
  • Author
Sharky skrev, for 38 minutter siden:

Prinsesserne

Tak. Kan ikke klare to på en gang. Det bliver for udfordrende.

Jeg søger mest singlepiger som "kan tage styringen og gå fra det ene til det andet" ( altså er "aktive" ) og, selvfølgelig, ser "ok feminin" ud, og har en glæde ved at "tage styringen" og fortæller hvad hun vil ha' man skal gøre. (Jeg bliver liderlig når ..)

Ved godt at "længere sessioner" vel er mere en 30 min. 

Jeg syntes piger kan være så forførende, når de "har en plan med de minuter vi har sammen".

Piger som bare ligger sig nøgne ned og siger: "Tag mig/Take me/Fuck me" er jeg ikke så god til..

Redigeret af ppd

Skrevet
ppd skrev, for 4 timer siden:

Piger som bare ligger sig nøgne ned og siger: "Tag mig/Take me/Fuck me" er jeg ikke så god til..

enig, jeg går efter udseende men vil 100 gange hellere have en 7"er som er forførende og lidt flabet end en 10"er som bare er en robot

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.