Hop til indhold
Milner

Påklædning, - begge veje?

Recommended Posts

Mange piger tilbyder input til hvordan vi kunne tænke os de er klædt når vi kommer på besøg, -  er det aldrig et issue for pigerne hvordan vi er klædt på, - habit og slips, eller slidte jeans og T-shirt, - noget ville måske kunne hjælpe på deres interesse?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er første spørgsmål her vel hvilken form for møde er man på vej til ? Antager at i en ret høj procentdel af møderne når man ikke ret meget mere end lige indenfor døren før tøjet ligger på gulvet anyways :D  Men ja er det en dinner date først eller lign. så er der jo mere af en dress code at forholde sig til.

Personligt oplever jeg oftest at hende jeg besøger ikke har meget mere på end et håndklæde og tænker jeg ikke så meget over. 

Og i sidste ende kommer kemi jo ikke just fra hvordan en person er klædt, men hvordan ens personligheder fungere sammen :D Og ja vigtigere igen end tøjet er jo hygienen er i top hvilket jo er helt at forvente fra begge parter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm.

Jeg har nu oplevet at blive bedt om at have hvide underbukser på. 

Jeg er også engang blevet bedt om at tage mit bedste ur på. Det kunne man godt frygte ville være set-up for et røveri, men det var en meget velrenommeret pige på et meget velrenommeret sted. Hun kunne vist bare godt lide ure.... næste gang bad hun mig tage det næst-bedste ur. Det kunne hun vist bedre lide.... 

Også engang fået at vide at min frakke var lækker, mit ur, min taske og sko. Men mine jeans var altså ikke særligt fede. Hvis vi skal mødes igen, skal jeg have nogle nye, fik jeg at vide.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det giver altid plus point, hvis man møder op og er velklædt - men det vigtigste er dog at du er velsoigneret. ^_^

Vi er jo alle forskellige og har forskellige smag, jeg er både en kæmpe sucker for et habit, men der er altså også noget lækkert over slidte jeans, t-shirt og fede sneaks... Lige som håndværker looket altså også ka' noget! :rolleyes:

Det hele afhænger nok også af hele aftalens set-up. Kommer du direkte fra arbejde, for et hurtigt put eller er det den helt store middags aftale, med en nat på hotel? Det vigtigste er, at man har det godt i lige dét man vælger at tage på. Det er ret nemt at gennemskue, hvis man ikke trives i det dyre jakkesæt og man blot har taget det på for show off.. 

For mig er det egentlig vigtigt at helhedsindtrykket spiller - for hvis du har taget en pæn skjorte og det dyre ur på, så falder det hele til jorden hvis du har udtrådte sneaks på og har glemt at klippe dine negle.. 

Redigeret af SweetKisses

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakker tit om alt muligt, med min tætteste deltids GP.

Hun går meget op i tøj, og jeg må tilstå at det gør jeg ikke. Men så igen, så gjorde det jo ikke så meget når det alligevel skulle af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tøjet du har på, viser en masse om hvem du er - det er et indtryk af din personlige stil og signatur :)

Er du til hættetrøje, sweatpants og kasket når du går ud, så vil du formentligt ikke føle dig godt tilpas i habitbukser og skjorte og den utilpasse energi opfanges hurtigt.

At du er skide sød og dejlig, barberet, nyvasket og velduftende er langt vigtigere end din påklædning :)

Derudover så nyder jeg virkelig en mand der møder op i jeans, skjorte og blazer - daaaaaaaaaanm det klæder mangt en mand :wub::wub:

 

Redigeret af Pianistinden
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har absolut ingen betydning for mig..

Den eneste gang jeg faktisk har bemærket en mands tøj var mere pga det skift der skete da tøjet kom af:ph34r:.. Det var en mand af asiatisk afstamning der kom ned på Romantica i et super lækkert jakkesæt, skjorte, slips og de mest velpolerede sko.. Snakkede ikke dansk så nok turist.. Jeg gik ud med pengene imens han lige kunne smide tøjet.. Da jeg så kommer ind 5 min efter har han smidt næsten alt og er så tusset fra hals til storetå i “Yakuza” stil.. Det var godt nok et voldsomt sanseindtryk med den forvandling:lol:.. 

Seriøst så er det der betyder noget for mig at den jeg er sammen med virker begejstret omkring det vi laver/mig, at han ikke lugter meget grimt og at han kan finde ud af at dreje hovedet bare lidt væk så han ikke sveder mig i ansigtet i missionær.. Girl doesn’t ask for much:P..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ret speciel i mine præferencer jeg foretrækker 

@SweetKisses nøgen med hendes trusser i min baglomme, Jeg foretrækker @JenniferRomantica i isbjørns plys og derefter nøgen, jeg foretrækker @Liv i en busk eller et fugletårn :lol: Jeg foretrækker @Danske Natasja i sit sorte sygeplejerske kostume men først og fremmest foretrækker jeg at de aldrig har tøjkrise for de ser så vidunderligt dejlige ud altid uanset hvordan de er klædt. <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Jeg er også engang blevet bedt om at tage mit bedste ur på

du skulle vel ikk være Troels Lund Poulsen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 6 minutter siden:

du skulle vel ikk være Troels Lund Poulsen?

Hahahahaha. Nej. Heldigvis ikke. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...