Hop til indhold
solman174

Frodig thai (Stor lækker barm. Prof. massør) Emmi i ringsted

Recommended Posts

Hun var ellers rimelig populær i Odense, da hun var der... Har selv besøgt hende til 1/2time fp. Jeg synes det var godkendt. Men det er så mange andre der gør det ligeså godt eller bedre;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor bliver man lige fristet, når sund fornuft siger at man skal holde sig væk?<_< Nå men en god og fyldig røv er som regel dejligt at hygge sig med, og så må man få god massage en anden dag. :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR

Et eksempel på at man søger og værdsætter forskelligt, TS og Taunus, og jeg.

TS søger massage; nej, det er ikke helt hendes spidskompetence. TS søger billedlighed; nej ikke helt hendes spidskompetence heller.

At TS så gik fejl af hendes annonce forstår jeg lidt mindre, jeg synes den oser mere af sex end massage.

Taunus og jeg søger som jeg læser Taunus mere oplevelsen; af en varm pige mellem hænderne, jo mere pige, jo bedre:P.

Personligt søgte jeg hende på Fyn for et stykke tid siden, logistikken holdt ikke (og tak for Møffe´s indspark, søg evt. selv på Fyn-siderne). Nu hun er/var tættere på måtte hun besøges.

Jeg giver TS ret, massagen er ikke helt i højsædet, og der er mere af hende end på billederne - for TS negativt, for mig neutralt og mere dejligt end det modsatte. Som TS skriver, tungekys og flirtende - for TS trækker det ned, for mig (og Taunus som jeg læser ham) trækker det op. Jeg havde 1½ timers oplevelser med hende. Sjældent oplevet så varm og imødekommende en pige. En oplevelse i toppen som jeg gerne gentager nu jeg er opmærksom igen (jeg troede hun havde sidste dag for 1½ uge siden).

Så: Er du efter massage og billedlighed - spring over. Er du efter aktivitet, varme, imødekommenhed og gerne en delle eller to - go for it :P,

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 3 timer siden:

Uden at afsløre addressen, er det så i Nørregade midt eller nord, eller helt andet sted? Skriv evt PB

Ud fra de input der er, - vil jeg skyde på Skolegade :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 16 timer siden:

Ud fra de input der er, - vil jeg skyde på Skolegade :?

Ufff. Det er den eneste thai-klinik at jeg nogen sinde er skredet fra med uforrettet sag fordi at det var for klamt. Men tak for tippet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TaunusDK skrev, for 3 timer siden:

Ufff. Det er den eneste thai-klinik at jeg nogen sinde er skredet fra med uforrettet sag fordi at det var for klamt. Men tak for tippet.

Ja, jeg ved det jo ikke, gætter bare :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
Milner skrev, 1 time siden:

Ja, jeg ved det jo ikke, gætter bare :P

Men årers første mandelgave til dig:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DDR
TaunusDK skrev, for 5 timer siden:

Ufff. Det er den eneste thai-klinik at jeg nogen sinde er skredet fra med uforrettet sag fordi at det var for klamt. Men tak for tippet.

Tjah, stedet er slidt, men rummet Emmiii er i er i alt fald rent og ordentligt.

Hvad piger angår er det helt afhængigt at pigen selv; har både haft gode og ligegyldige oplevelser der.

Redigeret af DDR
skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg holder mig normalt også fra Skolegade - de få gange jeg har været der, har været mindre gode, og ret usle lokaler.

jeg skrev med Emmi, og da hun nævnte adressen skrev jeg pænt, at jeg desværre ikke frekventerede denne adresse mere.

det resulterede i en længere korrespondance, hvor hun til sidst overtalte mig.

jeg kommer først og fremmest for massagen, og er der kemi og pirren - og bliver det tilbudt beslutter jeg om jeg vil mere.

Hun er super sød, og jeg endte med at blive ret tændt, på trods af hun egentlig ikke er typen der normalt tænder mig.

Det resulterede en ret lækker omgang FP, hvor jeg må sige hun toppede. Langt bedre end mange de der er fantastiske til at pirre, for så at sjuske med resten.

kommer jeg igen - måske.

men jeg leder stadig efter en tilsvarende oplevelse i Ringsted/Næstved området, og det må jeg sige er længe siden det har været tilfældet når det kommer til FP.

 

men modtager gerne tip?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have svaret dette opslag, besluttede jeg at jeg måske skulle besøge Emmi igen.

så det gjorde jeg.

Jeg er nød til at gå i rette med min kommentar om at massagen er den vigtigste.

det nåede vi nemlig aldrig til.

For første og eneste gang blev jeg, i dette univers, afklædt, forført og sendt i himlen.

Det var ganske enkelt så tæt på the real deal, man kommer - eller jeg har oplevet.

Det var ret vildt.

Det vildeste økoblow, af flere omgange og positioner, og gensidig fornøjelse hele vejen igennem.

Så kæmpe anbefaling herfra.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...