Lauersen 9590 Skrevet 29. Januar https://annoncelight.dk/showad/394618 Er lidt nysgerrig på Sissel, og vil lige høre om nogen her har været på besøg eller bare har haft kontakt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Presidente 53 Skrevet 29. Januar Jeg prøvede at ringe til hende et par gange i sidste uge. Mønsteret var det samme hver gang: Hun lod den gå på telefonsvarer, og sendte nærmest øjeblikkeligt en SMS tilbage om at jeg skulle skrive til hende. Det gjorde jeg så, og der kom intet svar... Kan ikke helt gennemskue hendes forretningsmodel, men hvis der er nogen, som har held med faktisk at møde hende, læser jeg meget gerne om oplevelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 29. Januar Måske screener hun efter om nummeret er registreret på navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 29. Januar Jeg fik søgt lidt på billederne, og der er i hvert fald en pige i Belgien der bruger de samme. Måske også for godt til at være sandt. https://www.redlights.be/profiel/wendy-390/?adult=1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 315 Skrevet 29. Januar Jeg har skrevet med hende med ide svarede hurtigt OK da jeg så mere konkret ville have svar fra hende hvad der virkelig var muligt - kom der aldrig svar!! ca en uge senere skrev jeg igen - den kunne jo være blevet væk - og skrev til hende at det var ok med et nej hvis det ik var noget hun tilbød, men at det var pænt som minimum at svare Det gad hun heller ikke svare på. Så nej tak herfra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therighton 0 Skrevet 2. Februar Nogen der har besøgt hende i Nyborg? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bellum 22 Skrevet 15. Februar Besøgte hende i det vestlige aarhus. Ikke dansker, men faktisk ganske sød portugiser med ret stor barm. Billeder kan fint være af hende hun sagde at hun havde arbejdet lidt rundt omkring og herunder Belgien. Kan forklare at billederne også er fundet der. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr2024 12 Skrevet 27. Februar Bellum skrev, den 15.2.2024 at 01:05: Besøgte hende i det vestlige aarhus. Ikke dansker, men faktisk ganske sød portugiser med ret stor barm. Billeder kan fint være af hende hun sagde at hun havde arbejdet lidt rundt omkring og herunder Belgien. Kan forklare at billederne også er fundet der. Kan du fortælle lidt om din oplevelse med hende? (Var hun indlevende, holdte hun hvad hun lovede på sms osv..) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg