Hop til indhold
Lauersen

Nysgerrig på Sissel fra Amager. Har nogen været forbi?

Recommended Posts

Jeg prøvede at ringe til hende et par gange i sidste uge. Mønsteret var det samme hver gang: Hun lod den gå på telefonsvarer, og sendte nærmest øjeblikkeligt en SMS tilbage om at jeg skulle skrive til hende. Det gjorde jeg så, og der kom intet svar... 

Kan ikke helt gennemskue hendes forretningsmodel, men hvis der er nogen, som har held med faktisk at møde hende, læser jeg meget gerne om oplevelsen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske screener hun efter om nummeret er registreret på navn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende med ide 

svarede hurtigt OK

da jeg så mere konkret ville have svar fra hende hvad der virkelig var muligt - kom der aldrig svar!!

ca en uge senere skrev jeg igen - den kunne jo være blevet væk - og skrev til hende at det var ok med et nej hvis det ik var noget hun tilbød, men at det var pænt som minimum at svare

Det gad hun heller ikke svare på. 
Så nej tak herfra

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte hende i det vestlige aarhus. Ikke dansker, men faktisk ganske sød portugiser med ret stor barm. Billeder kan fint være af hende hun sagde at hun havde arbejdet lidt rundt omkring og herunder Belgien. Kan forklare at billederne også er fundet der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bellum skrev, den 15.2.2024 at 01:05:

Besøgte hende i det vestlige aarhus. Ikke dansker, men faktisk ganske sød portugiser med ret stor barm. Billeder kan fint være af hende hun sagde at hun havde arbejdet lidt rundt omkring og herunder Belgien. Kan forklare at billederne også er fundet der.

Kan du fortælle lidt om din oplevelse med hende? (Var hun indlevende, holdte hun hvad hun lovede på sms osv..)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...